آخرین اخبار

20. بهمن 1392 - 14:43   |   کد مطلب: 20153

 فرماندار اسدآباد گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در روز 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

 حمزه عبدکوند در گفتگوی اختصاصی با آوای سید جمال با بیان این مطلب افزود: آمریکا و متحدانش از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است تا کنون سر ناسازگاری با ملت ایران داشته‌اند.
عبدی
وی در ادامه اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث خواهد شد تا تیم مذاکره کننده هسته‌ای باقدرت در عرصه مذاکرات با 1+5 وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: این کشورها باید بدانند که ملت ایران در هیچ زمانی در مقابل رژیم‌های زورگو سر خم نخواهند کرد.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: مردم ایران اسلامی برای حمایت و پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضور به هم می‌رسانند و با این حضور به تمامی کشورهای استکباری خواهند فهماند که در مقابل سرنوشت کشورشان بی‌تفاوت نیستند.

عبدکوند تاکید کرد: زمانه به گونه‌ای رقم خورده است که آمریکا و متحدانش باید اعتماد مردم ایران را جلب کنند چرا که اکنون ایران به عنوان یک کشور تأثیرگذار در منطقه و جهان شناخته شده است.

 

وی ادامه داد: در دهه فجر 160 عنوان برنامه و 81 طرح با 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار افتتاح و یا کلنگ آن به زمین زده شده است که با افتتاح این طرح‌ها گامی مهم و موثر در رونق و توسعه شهرستان برداشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه مجتمع بزرگ تولیدی و صنعتی شهرستان در سه ماهه اول سال ۹۳ آماده افتتاح می‌شود گفت: با افتتاح این طرح‌ها بیش از چهار هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal