آخرین اخبار

20. بهمن 1392 - 14:46   |   کد مطلب: 20155
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اعتبارات برخی از شهرستان ها از جمله شهرستان اسدآباد در لیست بودجه بسیار ضعیف دیده شده است، گفت: تاکنون حتی دو پروژه وجود ندارد که بتوان گفت شهرستان اسدآباد نیز از محل بودجه توانسته اعتباراتی اخذ کند.

نعمتی

به گزارش آوای سید جمال و به نقل ز خانه ملت، بهروز نعمتی در نشست علنی امروز (یکشنبه 20 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی افزود: متأسفانه اعتبارات بعضی شهرستان ها از جمله شهرستان اسدآباد در لیست بودجه ضعیف دیده شده موضوعی که اغلب نمایندگان و همچنین نماینده دولت هم به آن معترف هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم برقراری عدالت و توزیع عادلانه اعتبارات باید در صحن مجلس یا در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گیرد اما تاکنون حتی دو پروژه وجود ندارد که بتوانیم بگوییم شهرستان اسدآباد نیز از محل بودجه توانسته اعتباراتی اخذ کند.

وی تأکید کرد: سال گذشته آقای مصباحی مقدم این وعده را دادند تا به بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی یک میلیارد اختصاص دهند اما نه تنها این مهم محقق نشد بلکه امسال نیز اعتباراتی برای آن در نظر گرفته نشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به لاریجانی، گفت: چه زمانی قرار است به این بی عدالتی رسیدگی شود ما از شما انتظار داریم به عنوان رئیس مجلس و نماینده مردم به این موضوع رسیدگی کنید.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal