آخرین اخبار

20. بهمن 1392 - 18:42   |   کد مطلب: 20179

مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه اسدآباد گفت: شهیدان در زمان خود انقلاب را به نحوه احسن یاری کردند و اکنون جوانان امروز باید شهدا را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سلگی در اولین یادواره شهدای روستای حسن‌آباد امام گفت: شهدا به دشمنان اسلام نه گفتند و تا آخرین قطره خون خود مقاومت کردند و توانستند با نثار جان خود برای انقلاب، این انقلاب را حفظ کنند.DSC04939 [500]

وی ادامه داد: شهدا تنها کسانی بودند که هیچ بدهکاری نسبت به مردم و انقلاب ندارند و این را با اهداء خون خود به اثبات رساندند.

وی افزود: آنچه نظام جمهوری اسلامی ایران را تا کنون نگه داشته است، رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون شهدا بوده است که به پیروی از امام خمینی (ره) جان خود را نثار انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه اجر شهدا بیشتر از چیزی است که در بخواهد در کلام بگنجد افزود: اگر امروز با تمام قدرت در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کنیم به برکت خون شهدایی است که شاگردان مکتب امام (ره) بودند.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه اسدآباد ادامه داد: در اکثر جنگ‌هایی که در طول تاریخ پادشاهان ایران انجام داده‌اند قسمتی از این سرزمین بربادرفته است که اکنون به مختصات کنونی رسیده‌ایم.

سلگی ادامه داد: به همت شهیدان و رهبری امام (ره) هرچند تمام دنیا خواستند به ایران خدشه‌ای وارد کنند اما شهدا با تقدیم جان خود بسیار خوش درخشیدند و امروزه اگر باعزت و اقتدار فریادی بر سر استکبار جهانی می‌کشیم به برکت خون شهدا است.

وی ادامه داد: از همان روزهای ابتدایی انقلاب دشمنی آمریکا با ایران شروع شد و به جزء اینکه جلوی پیشرفت این انقلاب را گرفتند هیچ کار دیگری نتوانستند انجام دهند، اما به کوری دشمنان ما امروز سی و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتیم.

وی افزود: آمریکا جزء ذلت، خواری، دست‌درازی و تسلیم 100 درصدی ما چیز دیگری را نمی‌پذیرند و این جز خواب غفلت چیز دیگری نیست.

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal