آخرین اخبار

20. بهمن 1392 - 18:19   |   کد مطلب: 20207

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: خدمات دولت نسبت به قبل از انقلاب در روستاها قابل قیاس نیست و امروز ما در روستاها شاهد وجود امکانات مختلفی از جمله آب، برق، گاز و تلفن خانگی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال، حمزه عبدکوند در نخستین یادواره شهدای روستای حسن‌آباد امام با بیان اینکه ۶۵ روستای شهرستان اسدآباد با ۸۵ درصد جمعیت از نعمت گاز برخوردارند، اظهار داشت: این در حالی است که در قبل از انقلاب هیچ روستایی در استان همدان از این نعمت برخوردار نبود.DSC04947 [500]

فرماندار شهرستان اسدآباد از بهره‌برداری سه پروژه صنعتی و تولیدی شهرستان در سه ماه نخست سال آینده خبر داد و گفت: ایجاد سه پروژه بزرگ و مهم صنعتی در منطقه چهاردولی موجب ایجاد ۴ هزار شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌شود.

عبدکوند با اشاره به اینکه ۹۰ کشور عضو عدم تعهد از رفع تحریم‌های ایران دفاع کردند که این امر، حمایت همه‌جانبه دنیا را از ایران نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز تحریم‌های ظالمانه‌ای که توسط آمریکا اعمال‌شده لغو شد و ما شاهد سفر هیئت‌های اقتصادی از کشورهای مختلف به ایران اسلامی بودیم.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید که مولود انتخاباتی است که مردم در آن شرکت کردند و این دولت با رویکرد توجه به تولید، اقتصاد و معیشت مردم، برنامه‌های خوبی را انجام داده و در سال‌های آینده هم شاهد اخبار خوبی در سطح کشور خواهیم بود.

فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد: هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که ویژگی انقلاب اسلامی ایران را داشته باشد، چرا که پیوند ناگسستنی بین مردم و رهبری وجود دارد.

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal