آخرین اخبار

21. بهمن 1392 - 10:54   |   کد مطلب: 20234

سنگربان ایرانی تیم کوویلیا تاکید کرد هدفش از پیوستن به این تیم پرتغالی هموار کردن راه حضورش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است.

به گزارش آوی سیدجمال و به نقل ازخبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آبولای پرتغال علیرضا حقیقی، سنگربان ایرانی تیم کوویلیای پرتغال که در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانویه به صورت قرضی از روبین کازان روسیه به این تیم دسته دومی پیوست، اعتراف کرد اصلی‌ترین هدفش از این جابه‌جایی روی فرم ماندن برای جلب نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران برای دعوت از او جهت حضور در جام جهانی 2014 برزیل است.

حقیقی که شنبه شب در دیدار برابر فیرنسه (دیداری که با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد) برای اولین بار در ترکیب کوویلیا قرار گرفت در گفت‌وگو با خبرگزاری لوسای پرتغال اظهار داشت: من در تیم روبین کازان بودم که یکی از تیم‌های بزرگ اروپا است اما آمدم تا به کوویلیا کمک کنم و این تیم هم به من کمک کند.

حقیقی در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین هدفش از پیوستن به کوویلیا چیست، با تاکید بر انگیزه‌اش برای جلب نظر کی‌روش و حضور در جام جهانی گفت: البته که من شانس حضور در جام جهانی را دارم. من هر روز نهایت تلاشم را برای کویلیا انجام می‌دهم. امیدوارم که خدا همه چیز را ببیند و به من کمک کند در جام جهانی بازی کنم.

حقیقی 25 ساله که 5 بازی ملی در کارنامه دارد در خصوص بازی که برای کوویلیا انجام داد نیز تصریح کرد: من این فرصت را به دست آوردم تا به میدان بروم و امیدوارم که در بازی بعدی نیز این اتفاق رخ دهد و البته این بار ما برنده بازی باشیم.

علیرضا حقیقی و یارانش در تیم کوویلیا با یک امتیاز تساوی اخیر خود 42 امتیازی شدند و رده نهم جدول 22 تیمی لیگ دسته دوم فوتبال پرتغال را به خود اختصاص دادند. کوویلیا 9 امتیاز با موریرنسه صدرنشین فاصله دارد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal