آخرین اخبار

21. بهمن 1392 - 18:21   |   کد مطلب: 20254

فرماندار اسدآباد گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال به آمریکا اعلام می‌کنند که هشت سال دفاع مقدس و حضور خود در این راهپیمایی را روی میز دارند.

حمزه عبدکوند با تبریک 36 بهار  پیروزی انقلاب اسلامی،  اظهار داشنت: این پیروزی به عنوان یکی از اعیاد بزرگ ما ایرانیان محسوب می‌شود که ما در روز 22 بهمن هرسال جشن انقلاب را با برگزاری راهپیمایی شکوهمندی برگزار می‌کنیم.عبدی
وی با بیان اینکه وجود شخصیتی والا مقام، برجسته و مبارزی انقلابی به نام سیدجمال‌الدین اسدآبادی حضور مردم شهرستان اسدآباد را دوچندان می‌کند، ازآنان خواست با حضوری گرم، پرشور و پرخروش خود، بار دیگر غروری ملی خود را در دفاع از انقلاب به رخ جهانیان بکشانند.
فرماندار شهرستان اسدآباد حضوری دشمن‌شکن ملت یران نمادی از غرور و افتخارآفرین است، تصریح کرد: این حضور تجدید پیمانی با آرمان‌های امام، انقلاب و مقام معظم رهبری است و موجب ایستادگی، استقلال‌طلبی و استکبار ستیزی ملت است.
وی با بیان اینکه در بحث مذاکرات هسته‌ای با کشورهای 1+5 در عرصه بین‌المللی ما آمادگی در زمینه‌های مختلف را داریم، خاطر نشان کرد: البته مبنای ما در این مذاکرات عزت، حکمت و مصلحت کشور اسلامی ایران است.
عبدکوند  با اشاره به اینکه ما در سیره و احادیثی از پیامبران می‌توانیم با دشمنان خود نیز مذاکراتی شویم و عهد و پیمان داشته باشیم، افزود: به این عهد و پیمان نیز وفادار خواهیم بود، مگر اینکه دشمن بخواهد عهد شکنی کند و ما هیچ باکی در این خصوص نداریم.
وی با تأکید بر احترام متقابل از سوی دو طرف مذاکره کننده، گفت: ما در طول 35 سال عمر پر برکت انقلاب ثابت کردهایم که پای عهد و پیمان خود هستیم و در صورتی که احترام متقابل و زبان تهدید به تکریم تبدیل شود، ما آماده ادامه مذاکرات خواهیم بود.
فرماندار شهرستان اسدآباد خطاب به مقامات کشور آمریکا در خصوص روی میز گذاشتن گزینه نظامی، اذعان داشت: در صورتی که دشمنان عهد شکنی کند ملت ایران هشت سال دفاع مقدس و حضور مردم در  22 بهمن امسال را روی میز خواهند آورد.
وی اضافه کرد: ملت ایران سر سوزنی از آرمان‌های امام و انقلاب و ولایت‌فقیه کوتاه نخواهند آمد.
عبدکوند با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک گام بزرگ به جلو برای نظام جمهوری اسلامی، افزود: قطعا" این گام برای دشمنان عقب‌نشینی خواهد داشت چرا که این حضور در تقویت انقلاب تأثیر مثبت و برای تیم مذاکره کننده نقطه قوت است.
وی در ادامه  سخنان خود از خبرنگار  آوای سیدجمال و خبرگزاری فارس در اسدآباد به عنوان خبرنگاران فعال، جسور، فکور، سختکوش، جدی و مصمم  خواند و از انعکاس اخبار دهه فجر  قدردانی کرد.
فرماندار شهرستان اسدآباد خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: شما با قلم رسای خود و انجام  رسالت خطیر در جامعه اسلامی رشد و تکامل شهرستان کمک شایانی می‌کنید.
لازم  به ذکر است راهپیمایی 22 بهمن ماه در اسدآباد ساعت 10 صبح از مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای آغاز و با طی کردن خیابان و میدان امام (ره)، خیابان فرهنگ در میدان طالقانی این شهر به پایان می‌رسد.
تهیه و تنظیم: لیلا نظری فرهودی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal