آخرین اخبار

21. بهمن 1392 - 15:31   |   کد مطلب: 20292

در آخرین روز از دهه فجر 35 طرح عمرانی، تولیدی و خدمانی در اسدآباد بهره‌برداری رسید.

پرورش قارچ در اسداباد (4)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال، شامگاه دوشنبه با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم شهرستان تعدادی از طرح‌های عمرانی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی بهره‌برداری شد.

این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از 15 واحد  مقاوم‌سازی مسکونی کمیته‌ امداد، سه پروژه ادوات مانوری برای پایداری شبکه، برق‌رسانی به واحدهای مسکونی، واحد دامی، 13 طرح آبیاری بارانی، خانه بهداشت روستایی ADSL ولی‌عصر است.

فرماندار اسدآباد در آئین بهره‌برداری از این طرح‌ها با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در سی و ششمین بهار آزادی اظهار داشت: امروز خدمات نظام جمهوری اسلامی نسبت به  قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و باید قدر این نظام را دانست.

حمزه عبدکوند با بیان اینکه در زمان پیش از انقلاب هیچ یک از روستاهای ما دارای امکاناتی مانند آب، برق، گاز و غیره نبودند افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب ما از همه امکانات در سطح روستاها برخورداریم.

وی با تأکید بر اینکه توسعه روستاها موجب اشتغال‌زایی و عدم مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود، تصریح کرد: امروز به برکت نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب حاصل شده  که در جهان زبان‌زد است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal