آخرین اخبار

23. بهمن 1392 - 14:32   |   کد مطلب: 20454

معاون فرماندار اسدآباد گفت:اصلاح نقاط حادثه خیز راههای درون شهری و برون شهری این شهرستان باید در دستور کار و اولویت برنامه های راه و شهرسازی و شهرداری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال؛ نادر ملایی روز چهارشنبه در کمیته ترافیک شهرستان اسدآباد افزود:مصوبات این کمیته از اهمیت خاصی برخوردار است و ممکن است هزینه های مالی هم داشته باشد اما می تواند به نجات جان بسیاری از هموطنان بیانجامد. 
81041615-5496085
وی اظهار داشت:راه اندازی پارک ترافیک،نصب دوربینهای ثبت سرعت،راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو های سبک از نیازهای شهرستان است که باید دستگاهای اجرایی مرتبط پیگیری کنند. 

معاون فرماندار اسدآباد توسعه هر منطقه را مستلزم توسعه و ایمن سازی راه های مواصلاتی دانست و افزود: مصوبات کمیته ترافیک باید در راستای کاهش این معضلات به ویژه در محیط شهری باشد.

در ادامه شهردار ˈآجینˈ نیز بر لزوم توسعه حمل و نقل بخش ˈپیرسلمانˈ تاکید کرد و گفت : آجین شهری تازه تاسیس است و با تخصیص اعتبارات مناسب می توان بخشی از مشکلات راه های مواصلاتی را برطرف کرد . 

ˈنبی اله معصومیˈ افزود:احداث میدان ،اجرای فاز اول پارک 3 هکتاری سبز و احداث ساختمان شهرداری از برنامه های شهرداری است و اصلاح ورودی شهر آجین با اعتبار 500 میلیون ریال ظرف دو ماه انجذم می شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal