آخرین اخبار

23. بهمن 1392 - 14:49   |   کد مطلب: 20458

کلاه ایمنی موتورسواران بین دارندگان موتورسیکلت در اسدآباد توزیع شد.13920517142810300954624

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال، بعد از ظهر امروز طرح ارتقای ایمنی با توزیع کلاه ایمنی و برچسب‌های شبرنگ‌دار برای نصب روی موتورسیکلت همسفر سلامتی موتورسواران روستای طویلان سفلی از توابع شهرستان اسدآباد برگزار شد.

طرح ارتقاء ایمنی راکبین موتورسوار، عابرین پیاده، وانت‌بارها و سرنشینان خودرو با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها، معاون فرماندار، بخشدار و مسئولان دهیاری روستای طویلان سفلی از توابع شهرستان اسدآباد همدان به همراه جمع زیادی از موتورسیکلت‌سواران منطقه در این روستا به اجرا درآمد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: شکرگزاری باعث پایداری نعمت می‌شود و نعمت بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی را باید با شکرگزاری و پاسداشت از آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب محافظت کرد.

گودرز محمودی افزود: پیشرفت و اقتدار ما در مقابل دشمنان زمانی ثابت شد که بیگانگان باور کردند نمی‌توانند در مقابل این کشور ایستادگی کنند و نتایج حاصله در امور هسته‌ای ایران بیانگر همین باور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حمل و نقل یک نیاز عام و برای همه اقشار امری ضروری است گفت: برای هر گونه جابه جایی اعم از کالا، تولیدات و جابجایی مسافران نیاز به ابزار داریم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ابراز داشت: ابزار ایجاد شده اعم از هوایی، دریایی و زمینی برای خدمت به انسان‌هاست اما متاسفانه همین ابزار خدمت بعضاً باعث مرگ و میر و دغدغه و نگرانی خانواده‌ها شده است.

وی‌ سپس‌ به ‌بیان اهداف اجرای طرح‌های ایمنی پرداخت و گفت: با توجه به شرایط خاص روستاها و لزوم استفاده از موتورسیکلت برای ساکنین این مناطق، استفاده از آن ضروری است اما چگونه استفاده کردن از این وسیله ضروری‌تر است چرا که بی‌احتیاطی باعث بروز حوادث جبران‌ناپذیر می‌شود.

محمودی ضمن بر شمردن آمار متوفیان ناشی از تصادفات، از ائمه جماعات، مسئولان شوراها و همه مردم منطقه خواست در امر فرهنگسازی و استفاده بهینه از وسائط نقلیه به خصوص موتورسیکلت، توصیه‌های لازم را برای رعایت کامل قوانین و مقررات بیان کنند تا همه مردم به ویژه جوانان در این امر دقت کافی را داشته باشند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal