آخرین اخبار

13. اسفند 1392 - 14:53   |   کد مطلب: 21771

مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: جشن نیکوکاری فرصتی است تا سفره‌ای به بلندی سرزمینمان پهن کنیم و داشته‌هایمان را کنار نداشته های هم‌وطنان نیازمند بگذاریم تا آنان نیز بهره‌ای از نعمت بیکران خداوند که به ما ارزانی داشته است، ببرند.

به گزارش آوای سید جمال، جعفر دهبانی بصیر در آیین زنگ نیکوکاری در مدرسه شهید راحمی افزود: جشن نیکوکاری لبریز از عشق خیرین است، این جشن فرصتی برای تمرین مهرورزی در جامعه است جامعه‌ای که متعلق به تک‌تک ماست.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری، گسترش فضای معنوی در جامعه و تلطیف فضای جامعه بافرهنگ انفاق و نوع‌دوستی را از مهم‌ترین هدف این جشن اعلام کرد و گفت: ترویج فرهنگ نیکوکاری، تقویت فرهنگ ایثار و احسان از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است که برای حمایت از دانش‌آموزان محروم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، صورت می‌گیرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد به حضور مردم و دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: امروز و در جشن نیکوکاری، دست ها به کمک هم آمده‌اند تا به یاری نیازمندان بشتابند مردم ما مانند همیشه که در صحنه بوده‌اند، حماسه مهر و محبت می‌آفرینند.

IMG_20140304_093510

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal