آخرین اخبار

14. اسفند 1392 - 2:02   |   کد مطلب: 21830

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد از برپایی 97 پایگاه جمع‎آوری کمک‎های مردمی برای جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.محمد نوشادی مقدم

محمد نوشادی مقدم در گفت‎وگو با آوای سید جمال با بیان این خبر اظهار داشت: از این تعداد 75 پایگاه در مدارس، 15 پایگاه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و 7 پایگاه ثابت کمک های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته نیز مردم دیار سید جمال، 370 میلیون ریال را در بیش از 90 صندوق جشن نیکوکاری انداختند.

وی از رسانه‌ها خواست نسبت به باشکوه‌تر شدن جشن نیکوکاری اطلاع‎رسانی مناسبی داشته باشند و بیان داشت: مردم  محبت خودشان را به خانواده‎های نیازمند قطع نکرده‌اند و امیدواریم امسال نیز نسبت به سال گذشته جشن بهتری برگزار کنیم.

مدارس در 13 اسفند به استقبال جشن نیکوکاری رفتند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «توانمند سازی و حضور پرشور مردم» آغاز به کار خواهد کرد، تصریح کرد: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه، پنج‎شنبه و جمعه از 14 تا 16 اسفند سال جاری به مدت سه روز در اسدآباد صورت می‎گیرد.

نوشادی مقدم خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه 14 اسفند تمامی مدارس به استقبال جشن نیکوکاری می‎روند و روز 15 اسفند طبق روال همیشگی در میادین سراسر شهرستان، پایگاه‎های کمیته امداد آماده دریافت کمک‎های مردمی است.

وی با بیان اینکه در روز جمعه 16 اسفند پایگاه‎هایی در مصلاهای نماز جمعه، هدایای مردم را جمع‎آوری می‎کنند.

مردم محرومان را فراموش نکردهاند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد در خصوص توزیع کمک‎ها به افراد نیازمند گفت: هدایایی که در مدارس جمع‎آوری می‎شود توسط مدیر بین دانش‌آموزان توزیع می‎شود و در مساجد نیز کمک‎های مردمی توسط هیئت امنا و امام جماعت در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

نوشادی مقدم با بیان اینکه مردم محرومان را فراموش نکرده‎اند اذعان داشت: مردم سختی‎ها را به خاطر انقلاب و حفظ خون شهدا و آبرویی که در سطح دنیا داریم تحمل می‎کنند و هیچ‌گاه از کمک به محرومان و افراد نیازمند غافل نخواهند ماند.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal