آخرین اخبار

14. اسفند 1392 - 15:04   |   کد مطلب: 21887

index

عضوشورای شهراسدآباددرگفتگوباپایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال گفت:فازاول جاده سلامت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

هدایت عسگری با بیان اینکه این طرح یکی از خدمات متفاوت شورای شهراست افزود:این جاده از پارک جنگلی شروع شده وپس از عبور از بلوارهای شهیدرضایی و ورودی شهرک یادگارامام(ره)مجددا به پارک جنگلی ختم میشود.

وی افزود:ایستگاه دوچرخه سواری،پیاده روی ووسایل ورزشی وسایل تشکیل دهنده این جاده سلامت هستند که برای رفاه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول بااشاره به اینکه در اجرای این طرح چندمکان شخصی که دارای معارض هستندوجود دارد افزود:از هموطنان درخواست داریم تا با همکاری خود زمینه اجرایی شدن این پروژه را فراهم نمایند.

رییس کمیسون عمران شورای شهراسدآباد در رابطه با فراخوان شهرداری برای طرح های ورودی وخروجی شهر نیزگفت:متاسفانه استقبال خوبی از این طرح نشد ولی با برگزاری جلسه ای جداگانه این موضوع را نیزموردبررسی قرارخواهیم داد.

عسگـــــــــــری ادامه داد:چهارمسیرورودی وخروجی شهر از اهمیت زیادی برخورداراست که بهسازی آن مورد توجه اعضای شورا قرار دارد.

وی در ادامه راجع به برنامه ریزی برای فضای سبز سطح شهر در سال آینده گفت:چندین شرکت برای حضور در مناقصه شهرداری اعلام آمادگی کرده اند که مجموعه شهرداری به این امررابه باتجربه ترین آنهاواگذارخواهدکرد.

این عضوشورای شهر در ادامه گفت:درسالهای گذشته برخی از فضاهای سبز شهر به حال خود واگذار شده اند که این کم کاریها در سال جدید مرتفع خواهد شد.

وی در پایان اشاره ای به سایت اینترنتی شهرداری نیز داشت وگفت:این سایت منعکس کننده اخبارشهرداری وشورای شهراست و بروز رسانی ان موردتاکیدمسئولین است.

عسگری همچنین گفت:شخصا پیگیر موضوع راه اندازی این سایت خواهد بود.

تهیه وتنظیم مصاحبه:الف.گوهری

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal