آخرین اخبار

15. اسفند 1392 - 15:02   |   کد مطلب: 21919

پرستاران نمونه و مراکز درمانی برتر استان همدان مورد تجلیل قرار گرفتند.پرستار

به گزارش آوای سید جمال و به نقل از فارس، ظهر امروز و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران نمونه و مراکز درمانی برتر استان با حضور تنی چند از مسئولان استانی و کادر مدیریتی حوزه درمان و سلامت تجلیل شد.

در این مراسم که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد با تدارک برنامه‌های متنوعی از جمله طنین موسیقی سنتی و اجرای سرود توسط گروه ناشنوایان تلاش شد از یک سال زحمات شبانه‌روزی پرستاران پرتلاش تقدیر شود.

در پایان این مراسم باشکوه در اقدام پسندیده‌ای همه حضار به پا خواستند تا به بهترین شیوه ممکن، شهدای دانشگاه علوم پزشکی را مورد احترام خود قرار دهند.

سپس از خانواده شهیدان معصومی، نعیمی و یونسی با اهدای لوح تقدیر از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تقدیر شد.

همچنین مدیریت بیمارستان شهید بهشتی همدان به عنوان منتخب سازمان نظام پرستاری همدان مورد تقدیر قرار گرفت.

در مرحله پایانی مراسم، مینا قیطاسی، مژگان موسوی و همایون کزازی به عنوان پرستاران نمونه کشوری لوح تقدیر مسئولین استانی را نیز تصاحب کردند.

در فاز بعدی، خدمات تعدادی از پرستاران برتر استانی شایان تقدیر قرار گرفت و نماینده‌ای از مراکز برتر استانی نیز روی سن رفت تا به نمایندگی از همکاران خدو مورد تجلیل قرار گیرد.

در میان این مراکز نام بیمارستان بعثت، اکباتان، شهیدبهشتی، فاطمیه و فرشچیان همدان به چشم می‌خورد.

بیمارستان‌های امام حسن فامنین، امام حسین ملایر، امام رضا کبودراهنگ، آیت‌الله بهاری بهار، امیرالمؤمنین اسدآباد، شهید حیدری نهاوند و ولیعصر رزن نیز توانسته بودند گوی سبقت را در کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران از دیگر بیمارستان‌های استان بربایند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal