آخرین اخبار

16. اسفند 1392 - 17:08   |   کد مطلب: 21946

امام جمعه اسدآباد گفت: زیبایی به عنوان آخرین ملاک برای ازدواج باشد چرا که این صفت و معیار در مقابل سایر صفات و معیار ها بسیار ناچیز است.نماز جمعه 2

به گزارش اوای سید جمال؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان در ادامه سلسله مباحث نظام خانواده در اسلام گفت: تا کنون در خطبه‌های نماز جمعه 4 معیار دین‌داری و تدین، شناخت خانوادگی، اخلاق خوب و نیک و دارا بودن عقل و فهم برای ازدواج بیان شده است که در این هفته معیار زیبایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: زیبایی باعث می‌شود که انسان از انتخاب خود خشنود شود که زیبایی در حفظ عفت و پاک‌دامنی نیز بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: اگر شخصی صرفاً زیبایی را برای انتخاب خود ملاک قرار دهد و از سایر ملاک های دیگر نیز چشم بپوشاند در زندگی خود متضرر می‌شود.

امام جمعه اسدآباد در ادامه ضمن تبریک روز ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: هرچه نوع‌دوستی، مهربانی و صبر پرستاران بالاتر رود مریضان نیز خرسند تر می‌شوند و پرستاران نیز با تعهد بیشتر به انجام وظیفه می‌پردازند.

حسینی مجد ادامه داد: سید جمال‌الدین افتخار اسلام و الخصوص استان همدان و شهر اسدآباد است و نباید تنها به یک بزرگداشت اکتفا کنند و برای شخصی همچون سید جمال نیازمند کنگره کشوری هستیم اما شاهد غریب ماندن سید جمال در زادگاه خود هستیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal