آخرین اخبار

18. اسفند 1392 - 12:58   |   کد مطلب: 22034

زمانی که قایق بسیجی ها به سمت کشتی جنگی انگلیسی حرکت کرد ، اخطار دادند که اگر مسیر خود را عوض نکنید با شلیک موشک مواجه خواهید شد ، زمانی که دیدند بسیجی ها مسیر خود را تغییر نداده اند با لحنی همراه با التماس گفتند ، حد اقل سرعت خود را کاهش داده تا ما از مسیر شما خارج شویم.کشتی

به گزارش آوای سید جمال به نقل از دانا، حجت السلام والمسلمین طائب ، فرمانده قرار گاه عمار در سخنانش به رویارویی بسیجیان با کشتی انگلیسی در خلیج فارس اشاره کرده و گفت :تعدادی از دوستان بسیجی برای بازدید از جزیره ابوموسی رفته بودند ، یکی از ناوچه های ارتش اینها رو سوار کرد تا به ابوموسی برسونه  ، هنگامی که از تنگه هرمز عبور می کردند ، یک دفعه یک کاروان کشتی جنگی انگلیسی رو مشاهده می کنند که در حال حرکت به سمت اونهاست.

نیرو‌های ما که نمی دانستند اینها انگلیسی هستند ، به راننده ارتشی گفتند :اینها که هستند ؟ راننده گفت: کاروان انگلیسی ها هستند.

* مستقیم برو به سمت اونها و مسیرت رو هم عوض نکن ، راننده گفت : آقا ، چی می گید ؟ ببرم تو شیکمش؟ (درد سر داره ، مشکل ایجاد میشه..)

من ارتشی هستم (اگر بی مورد کاری بکنم ، طبق قوانین نظامی ارتش ایران با من برخورد خواهد کرد)

* به این حرف ها چی کار داری؟ برو سمتش ، راننده تاکید می کرد که نمیشه ، اون رو شیر کردن (تشویق کردن که به سمت انگلیسی ها بره) و مستقیم رفتند در مسیر کاروان انگلیس ها...

انگلیس ها اخطار دادند ، برید کنار ، این مسیر ماست

رانند خطاب به بسیجی ها گفت : داره پیام میده ، (بسیجی ها ) گفتند : گوش نکن برو تو مسیرش...

راننده گفت : پیام تند ، میگه الان با توپ می زنیم ، گفتند : غلط کرده برو تو مسیرش...

به مسیر خود ادامه دادند ، دیدند لحن کاروان انگلیس ها داره تغییر می کنه ، پیام انها این شد : لطف کنید یواش تر بیاید ، ما راهمون رو عوض می کنیم ، شما از این مسیر رد بشید.

مسیر کاروان انگلیسی ها عوض شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : زمانی که در غزه جنگ بود ، ایران یک کشتی فرستاد ، این کشتی تا لب ساحل رفت ،هیچ کس به آن کاری نداشت ، جرات نکردند به آن آسیبی بزنند ، اما کاروان کشتی آزادی که بدون حضور ایرانیان به سمت غزه رفت را به آسانی کنفیکون کردند.

(دشمنان اسلام) در هر کجای دنیا پای ایرانی برسد ، در می روند...

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal