آخرین اخبار

19. اسفند 1392 - 10:20   |   کد مطلب: 22115

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پی گیری طرح سئوال از وزیر امور خارجه در مجلس، در خصوص دیدارهای اشتون با فتنه گران خبر داد.سید مهدی موسوی نژاد

به گزارش آوای سید جمال به نقل از سپاس،سید مهدی موسوی نژاد ، با اشاره به خبر دیدار اشتون با فتنه گران، این دیدارها را در هر حالی، نادرست دانست و گفت: وزارت امور خارجه باید پاسخگوی این اقدام "نابخردانه" باشد. بر همین اساس احضار آقای ظریف به مجلس قطعی است و ایشان باید پاسخگوی این اتفاقات باشند.
وی با بیان این که سفر خانم اشتون به ایران اصولا برای موضوعات هسته ای بوده و غیر از این نباید اتفاق دیگری می افتاد، گفت: در حالی که خود غربی ها در موضوعات حقوق بشری دارای عملکردهای نامناسبی هستند و ما همواره منتقد عملکردهای انها هستیم، چگونه به خود اجازه می دهند به بهانه حقوق بشر، با فتنه گران دیدار کنند.

موسوی نژاد از این که مواضع دولت در مواردی به سمت افراط گرایی پیش می رود، گفت: آقای روحانی باید بدانند که قرار نبود در دولت ایشان چنین اتفاقاتی بیفتد و مباحث متعدد باهم خلط شده و مسیر افراط گرایی را در پیش بگیرد.

وی  دیدارهای غربی ها از ایران را با شرایط جاری، اقدامی هدفمند توصیف کرده و به وزارت خارجه در این باره تذکر داد.

موسوی نژاد در پایان، اتفاقات رخ داده در بازدیدهای هیات های اروپایی از ایران را پدیده شومی توصیف کرده و گفت: نمایندگان مجلس اجازه نمی دهند جسارتهای غربی ها بیشتر شده و مسیر دیگری در دولت جدید در پیش گرفته شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal