آخرین اخبار

19. اسفند 1392 - 13:13   |   کد مطلب: 22151
وزیر صنعت در خصوص افزایش 2 میلیونی قیمت برخی خودروها به دلیل استاندارد یورو 4 گفت: از افزایش قیمت 2 میلیونی بی‌اطلاع هستم و معتقدم نباید این گونه باشد اما شنیده‌ام که فردی در این خصوص مصاحبه کرده که در این زمینه مسئولیتی ندارد.محمدرضا نعمت‌زاده
به گزارش آوای سید جمال و به نقل از فارس؛ محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در حاشیه همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختیارات ویژه‌ای را برای واحدهای نمونه تولیدی در نظر گرفته‌ایم که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی در خصوص افزایش 2 میلیونی قیمت برخی خودروها به دلیل استاندارد یورو 4 اظهار داشت: از افزایش قیمت 2 میلیونی بی‌اطلاع هستم و معتقدم نباید این گونه باشد اما شنیده‌ام که فردی در این خصوص مصاحبه کرده که در این زمینه مسئولیتی ندارد.

وی افزود: یورو 4 آپشن نیست و ما قول داده‌ایم تا همه خودروها استاندارد یورو 4 داشته باشند؛ همچنین وزارت نفت متعهد شده تا بنزین یورو 4 در چندکلانشهر کشور توزیع شود اما ما خواهش کردیم تا در همه شهرهای کشور این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها و احتمال افزایش قیمت برخی کالاها گفت: خودرو کمترین تأثیرپذیری را از افزایش قیمت حامل‌های انرژی خواهد داشت اما در برخی کالاها مثل سیمان ممکن است افزایش قیمت اتفاق بیفتد.

وی افزود: برنامه وزارت صنعت این است تا با افزایش تولید، افزایش قیمت را جبران کند تا به مصرف کننده فشاری وارد نشود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت‌گذاری خودرو گفت: خودرو کالای انحصاری است و در سال آینده نیز قیمت‌گذاری می‌شود یعنی تا زمانی که خودرو انحصاری است از آزادسازی قیمت مستثنی می‌ماند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal