آخرین اخبار

11. فروردين 1393 - 10:24   |   کد مطلب: 23314

تیم فوتبال الوند همدان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ دسته اول گروه الف باشگاههای کشور به تیم فوتبال نیروی زمینی تهران باخت و به دسته دوم لیگ باشگاههای کشور سقوط کرد.

s_200_150_16777215_00_images_sport_93_F1_time-alvand.jpg

به گزارش آواسیدجمال به نقل از نافع، این مسابقه عصر یکشنبه در ورزشگاه قدس همدان با حضور تعداد اندک تماشاگر و در هوایی بارانی برگزار شد که تیم الوند همدان با نتیجه دو بر صفر به میهمان خود باخت تا یک هفته پیش از اتمام مسابقات لیگ دسته یک سقوط خود را به لیگ دسته دوم قطعی کند.

تیم الوند همدان در این مسابقه که بسیار ضعیف عمل کرد باخت و شانس خود را برای بقا در لیگ دسته یک باشگاههای کشور از دست داد.

پیمان نامور در دقیقه ۵۲ و فریور ترابی در ۶۷ برای تیم فوتبال نیروی زمینی گلزنی کردند تا امید تیم فوتبال نیروی زمینی برای بقا در لیگ دسته یک را زنده شود .

تیم فوتبال الوند همدان با کسب ۲۲ بازی در حال حاضر در رتبه ۱۲ گروه الف لیگ دسته یک باشگاههای کشور قرار دارد و به همراه گهر دورود یک هفته پیش از اتمام مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور به دسته دوم سقوط کردند.

الوند همدان دومین حضور خود را در دسته اول تجربه کرد و در حالی که در اولین حضورش در دوره قبل بسیار مطلوب عمل کرد در این دوره نتوانست رضایت طرفداران خود را جلب کند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal