آخرین اخبار

14. فروردين 1393 - 7:48   |   کد مطلب: 23345

چندی پیش دکترمحمود احمدی نژاد در حالی برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس وارد خوزستان شد که غیبت یارهمیشگی وی یعنی اسفندیار رحیم مشایی بیش از حضور رئیس جمهور اسبق کشورمان جلب توجه می کرد.

به گزارش آوای سیدجمال و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از رهیاب نیوز، محمود احمدی نژاد در حالی برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس وارد خوزستان شد که غیبت یارهمیشگی وی یعنی اسفندیار رحیم مشایی بیش از حضور رئیس جمهور اسبق کشورمان جلب توجه می کرد.

اسفندیاری که خاطرات پرچم تکاندن های انتخاباتیش در کنار رئیس جمهور در سفر استانی به خوزستان هنوز از خاطره ها نرفته است.

آن روزها کم نبودند بچه های خاک جنگ خورده ای که بیش از هر زمانی دلخور از رفتارهای عجیب رئیس جمهور به اصطلاح اصولگرا بودند همان روزهایی که از دولت دهم حرف کوروش و تخت جمشید بیش از شلمچه و شرق کارون به گوش می رسید.

هنوز یادمان نرفته که برنامه های ساز وآوازاسفندیار کنار همین خرمشهر قهرمان به نام منطقه آزاد با هزینه های آنچنانی ذره ای به تقویت فرهنگ جهاد وشهادت کمکی نرساند.

جالب تر این که علی رغم تمام حساسیت های موجود از طرف نیروهای ارزشی نسبت به اسفندیار ،طی حکمی مشایی به عنوان نماینده ویژه دولت در راهیان نور منصوب می شود و پس از آن حمایت های دولت از این برنامه عظیم معنوی به حد بسیار نازلی رسید به نحوی که حتی هماهنگی های ابتدایی با برخی مسئولین دولتی برای همکاری در بحث راهیان نور کار شاقی می شود.

به هرحال باید اذعان کنیم که خاطرات خانه نشینی 11روزه و مواضع غیراصولی احمدی نژاد در خصوص حجاب و عدم رعایت حرمت علما وموضوعات دیگر مسائلی نیست که با سفر وی به شرق کارون از اذهان عمومی  پاک شود.

اینکه احمدی نژاد و اسفندیار چه در سر دارند خدا می داند ولی رئیس جمهور سابق کشورمان باید بداند که قدم اول بازگشت به سوی جریان ارزشی کنار گذاشتن رئیس دفتر سابق و افکار او از معادلاتش است همان چیزی که سال ها است بر روی آن پافشاری می کند و حاضر به پذیرش آن نیست!

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal