آخرین اخبار

14. فروردين 1393 - 14:27   |   کد مطلب: 23368

مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: پنج نفر از مردم اصفهان و شش نفر از مردم شهرستان فریدن بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت شدند که خوشبختانه از خطر مرگ نجات یافتند.

به گزارش آوای سیدجمال و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: ساعت 20:35 دقیقه روز دوشنبه 11 فروردین ماه جاری، در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 شهرستان اصفهان اعلام شد که پنج نفر در منزلی واقع در خیابان جابرانصاری اصفهان دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام گزارش حادثه‌ مذکور، یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی و دو تکنسین فوریت‌های پزشکی بر بالین مصدومان حاضر و پس از بررسی وضعیت آنها مشخص شد که همگی آن‌ها بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن دچار مسمومیت شده‌اند.

گفتنی است، مصدومان این حادثه که سه زن و دو مرد بودند، پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ساعت 6 و 20 دقیقه‌ بامداد امروز، چهارشنبه 13 فروردین ماه جاری، شش زن در روستای دره حوض از توابع شهرستان فریدن اصفهان، بر اثر استنشاق گاز سمی CO دچار مسمومیت شدند.

راستین، علت این حادثه را استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق منزل عنوان کرد و افزود: پس از اعلام گزارش حادثه مذکور به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 شهرستان فریدن، دو نفر تکنسین اورژانس پیش‌بیمارستانی بر بالین مصدومان حاضر شدند و آن‌ها را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به درمانگاه بوئین میاندشت منتقل کردند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal