آخرین اخبار

16. فروردين 1393 - 2:01   |   کد مطلب: 23448

سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: استقلال اقتصادی همچنان یکی از چالش‌های نظام است به طوری‌که رهبر فرزانه انقلاب در سال‌های اخیر اهمیت ویژه‌ای برای اقتصاد قائل شده‌اند.oo

محمد ابراهیم الهی تبار در آیین تودیع و معرفه فرماندار همدان با بیان اینکه استاندار همدان به دلیل ماموریت کاری در استان حضور نداشتند افزود: طبق پیام رهبری در ابتدای سال و همچنین ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، تمامی استانداران و فرمانداران در 18 فروردین در تهران گردهم می آیند تا برای اجرای هرچه بهتر این فرامین آماده گردند.

 

وی با بیان اینکه سال 92 با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید خاطر نشان کرد: مردم در سال 92 حماسه سیاسی ممرد نظر رهبر معظم انقلاب را در 24 خرداد به بهترین نحو ممکن به نمایش گذاشتند و به تمام دنیا نشان دادند که با وجود تمام مشکلات پای آرمان‌های انقلاب خود ایستاده‌اند.


وی فرآیند این انتخابات را شخصی فرزانه و اهل علم و دانش دانست و افزود: دکتر روحانی با تشکیل تیم مدیریتی خوب و کاردان توانست بسیاری از مشکلات فرا روی کشور را با تدبیر حل کند و آرامش را در حوزه های مختلف در کشور به ارمغان آورد.


سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری همدان فعال کردن سیاست خارجی را یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا به دنیا نشان دهیم که به دنبال سیاست تنش زدایی هستم و می‌خواهیم با توجه به فرهنگ غنی ایرانی خود تعامل خوبی با سایر کشورهای جهان داشته باشیم.


وی ادامه داد: در پایان سال 92 شاهد ابلاغ کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری بودیم و این دست‌مایه‌ای برای سال 93 بود.


وی افزود: در زمان انقلاب اسلامی ایران شعار اصلی ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که جمهوری اسلامی را در 12 فروردین 58 با حضور حداکثری مردم به ثمر نشاندیم و آزادی را نیز در طول دوران انقلاب اسلامی به دست آوردیم و در حوزه استقلال نیز توانستیم استقلال سیاسی خود را به دست آوریم.


الهی تبار خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر قسمتی از پیام‌های رهبری را کلمه اقتصاد تشکیل داده است که این نشان از اهمیت موضوع است و در سال 93 هم به صراحت اعلام کردند که چالشی که اکنون جمهوری اسلامی ایران با دنیا دارد عمده فشارهایی که از طرف نظام سلطه بر ما وارد می شود عمدتا از جهت مسائل اقتصادی است.


وی گفت: در اقتصاد مقاومتی به دنبال این نیستیم که مردم را در سختی قرار دهیم بلکه هدف ساخت واکسنی است که در هرجا که مشکلی اتفاق افتاد بتواند مشکل را برطرف کند.
وی تصریح کرد: اقتصاد هرکشور اگر بخواهد پویا و انعطاف پذیر باشد و بتواند نیازمندیهای جامعه را برطرف کند باید طرح و نقشه راه مطمئنی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل بتواند از آن استفاده کند.


سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری همدان ادامه داد: رهبری به عنوان سکان دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به تمامی مسئولین کشوری آنان را مورد حمایت خود قرار دادند.


الهی تبار در پایان صحبت های خود یاد و خاطره‌ی حجت الاسلام و المسلمین حمزه‌ای را گرامی داشت و افزود ایشان یکی از بزرگترین مبارزان دیار سید جمال در زمان رژیم پهلوی بود که نقش بسزایی را در 8 سال جنگ تحمیلی ایفا کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal