آخرین اخبار

16. فروردين 1393 - 2:00   |   کد مطلب: 23456

فرماندار سابق اسدآباد گفت: در سال 92 بیش از سه هزار نفر مشکلات خود را با فرماندار در میان گذاشتند.t
به گزارش آوای سید جمال؛ حمزه عبدکوند در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان اسدآباد افزود: ما در سال 92 در جهت تعمیق ارتباط و ایجاد رضایتمندی با مردم و اینکه فلسفه وجودی مسئولین خدمت به مردم است توانستیم در این راستا بیش مشکلات بیش از سه هزار نفر از مردم مورد بررسی قرار دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد انتخابات سال 92 به کمک خداوند متعال در آرامش برگزار شد و آرامش در شهرستان اسدآباد اولین اولویت کاری ما بود.

 

وی ادامه داد: مسکن مهر اسدآباد از نظر بُعد کمی و کیفی در استان همدان پیش قدم بود که بهترین مساکن مهر در استان همدان در بهترین موقعیت‌های شهرستان اسدآباد ساخته شد که در این راستا بیش از سه هزار و 300 واحد مسکن مهر تکمیل و به افراد نیازمند تحویل داده شد که بیش از 950 واحد آن در سال 92 به بهره‌برداری رسید.


وی تصریح کرد:در بحث ساماندهی گلزار شهدا در سال 92 جزء استان‌های برتر بودیم که کار ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان با موفقیت در سال 92 به پایان رسید.


فرماندار سابق اسدآباد با بیان اینکه اکنون 90 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: که در سال 92 به 10 روستای شهرستان اسدآباد گازرسانی انجام شده است و برای سال 93 برای گازرسانی به 13 روستا قرارداد های لازم بسته شده است.


وی افزود: در سال 92 بیش از 25 یادواره شهدای گرانقدر در سطح شهرستان اسدآباد برگزار شد و همچنین یکصد خانواده شهید نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها مورد تجلیل و سرکشی قرار گرفتند.


عبدکوند خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش بودجه در استان و کشور موفق شدیم در سال 92 بودجه شهرستان را یک درصد افزایش دهیم و از 8/2 درصد آن را به 9/2 درصد برسانیم.


وی ادامه داد: بیش از 800 نشست در قالب کار گروه‌های مختلف برای پیشبرد امور مختلف شهرستان با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.


وی تصریح کرد: مرکز کارت هوشمند سلامت رانندگان برای اولین بار با همراهی و همکاری نماینده شهرستان راه‌اندازی شد که شهرستان اسدآباد به عنوان پایلوت حمل و نقل کشور، بیش از 7 هزار خودروی سبک و سنگین در شهرستان وجود دارد که با راه‌اندازی این مرکز دیگر نیازی به رفت و آمد به مرکز استان نیست.


فرماندار سابق اسدآباد افزود: ساماندهی دستفروشان که به عنوان معضلی در سطح شهرستان شناخته شده بود با حمایت امام جمعه، نماینده و شهرداری شهرستان این معضل برطرف شد.


عبد کوند در پایان اولویت های سال 93 را،راه اندازی ساختمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و سید جمال و همچنین راه اندازی مجتمع بزرگ ذوب‌آهن دانست و افزود کارهایی ابتدایی ساختمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و سید جمال انجام گرفته است و کارهای نهایی مجتمع ذوب آهن غرب نیز در حال انجام است که با تلاش‌های فرماندار جدید امیدواریم این طرح‌ها هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal