آخرین اخبار

17. فروردين 1393 - 5:45   |   کد مطلب: 23467

فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در راستای رسیدن به استقلال اقتصادی باید متکی به نیروی کار، سرمایه های اجتماعی و فنی خود باشیم.ooo

به گزارش آوای سید جمال؛ مسعود بکایی در آیین تودیع و معارفه فرماندارجدید اسدآباد افزود: با توجه به چشم انداز توسعه 20 ساله کشور باید با عمل به سیاست های کلان بتوانیم در بخش اقتصادی به موفقیت برسیم.

وی بیان داشت: کشور اسلامی ایران از شاخص توسعه اقتصادی جهان بازمانده و توسعه یافته نیست که امید می رود با جذب سرمایه گذاری در بخش خصوصی وضعیت بهتری را در آن شاهد باشیم.

بکایی با بیان اینکه ایران در حال حاضر به منابع نفتی متکی است و استقلال اقتصادی چندانی ندارد، اضافه کرد: اسدآباد یکی از مناطق کمتر توسعه یافته استان همدان و کشور است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه این شهرستان قابلیت های بسیاری دارد که برای استفاده از آنها باید برنامه ریزی ملی و محلی صورت گیرد، عنوان داشت: همچنین باید در راستای محرومیت زدایی و توسعه پروژه های عمرانی و زیرساخت های تولید گام های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال یکی از اولویت های ما است که در پیش خواهیم گرفت، گفت: این امر نیاز به مشارکت عمومی و تعصب ملی دارد.

بکایی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی، معدن و حمل و نقل توانمندی های بسیاری دارد، ابراز داشت: در این راستا نیز باید سرمایه گذاری صورت گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد اذعان داشت: همچنین در راستای توسعه فرهنگ نیز باید مجموعه دانشگاهی را توسعه داد و با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای رفع مشکلات اقتصادی گام برداشت.

بکایی افزود: ما باید امانت دار آرای مردم باشیم و با برنامه ریزی های صحیح در راستای حفظ و ارزش احترام مردم پیش برویم چراکه مردم به عنوان متولیان اصلی دولت باید ارج نهاده شوند.

فرماندار شهرستان اسدآباد بیان داشت: همچنین باید با استفاده از توانمندی های فراوان استان و جذب سرمایه گذار و مشارکت کارآفرینان بسترهای اشتغال برای مردم را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه های بسیاری برای شهرستان اسدآباد دارد، اضافه کرد: باید اسدآباد را به عنوان قطب علمی، فرهنگی و دانشگاهی معرفی کنیم و این امر با همدلی و اتحاد انجام می شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه گفت: مشاوره با صاحب نظران در امور مختلف و در راستای برنامه ریزی صحیح اجتماعی، اشتغالزایی و کارآفرینی از جمله برنامه های فرمانداری شهرستان اسدآباد است.

بکایی در پایان سخنانش گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری در دو بعد اقتصاد و فرهنگ امید است که با عزم خود و با همکاری تمامی نیروهای موثر مجموعه ای را فراهم کنیم تا در ارتقای سطح عمومی شهرستان اسدآباد موثر واقع شویم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal