آخرین اخبار

17. فروردين 1393 - 6:32   |   کد مطلب: 23480

امام جمعه اسدآباد گفت: : در سال های گذشته مشکلاتی در زمینه وحدت در شهرستان وجود داشت ولی در حال حاضر مردم با وحدت کامل آماده همراهی مسئولان هستند.rبه گزارش آوای سیدجمال؛ حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید اسدآباد افزود:وجود حرکتی فرهنگی در شهرستان نیاز ضروری است، چرا که زمینه رشد و تعالی در شهرستان فراهم است و این امر نیاز به توجه فرماندار جدید شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه باید با همراهی و همفکری معضلات فرهنگی شهرستان را برطرف کرد، بیان کرد: هیچ بحث شخصی در امور شهرستان وجود ندارد  باید با همکاری مدیران و عزم همگانی در راستای توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان گام برداریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، یادآور شد: باید دیدگاه‌های رهبر انقلاب را جدی بگیریم، چرا که اقتصاد و فرهنگ ما نیاز اساسی به تقویت و قوت بیشتری دارد.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه مردم نیاز به دو غذای روح و جسم دارند، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف نظام عالی کشور باید شعار امسال محقق شود که این امر نیز نیاز به تلاش و کوشش مسئولان در زمینه اقتصادی و فرهنگی دارد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات حمزه عبدکوند در زمینه فرهنگی، گفت: تواضع، فروتنی و دلدادگی او ایشان در زمینه حل مسائل فرهنگی قابل تقدیر است.

امام جمعه اسدآباد از حسن انتخاب مسعود بکایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان از سوی استاندار قدردانی کرد و افزود: بکایی‌ها در اسدآباد در زمینه موقوفات حرف اول را می‌زنند و جایگاه رفیعی دارند.

وی جای یک حرکت فرهنگی را در شهرستان خالی دانست و اضافه کرد: این شهرستان نیاز به یک حرکت فرهنگی دارد، چرا که زمینه رشد، تعالی و توسعه فرهنگی و همچنین وحدت ملت در آن فراهم است که ما از فرماندار جدید شهرستان می‌خواهیم حرکتی فرهنگی را در پیش بگیرند.

حسینی‌مجد با تأکید بر حضور مسئولان در نماز جمعه شهرستان، گفت: نماز جمعه شهرستان با یک وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان برگزار می‌شود و در تریبون این نماز هیچ پرده‌ای بین ما، مردم و مسئولان وجود ندارد.

امام جمعه اسدآباد در پایان سخنانش با انتقاد از برخی مسئولان شهرستان در خصوص عدم حضور در نماز جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: آبروی شهرستان به حضور مسئولان در نماز جمعه بستگی دارد که باید به این امر توجه ویژه نشان دهند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930117000069#sthash.VIlhmMtU.dpuf

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal