آخرین اخبار

17. فروردين 1393 - 8:29   |   کد مطلب: 23484

طی حکمی موسی کریمی نوریان به عنوان رییس جدید مخابرات شهرستان اسدآباد منصوب شد.mokhaberat_20120316_1013657161

به گزارش آوای سید جمال؛ قائم مقام شرکت مخابرات استان همدان آیینی را یکی از  بهترین مدیران شهرستان دانست و افزود: در چند سال حضور آیینی در شهرستان اسدآباد با توجه به ارتباط های خوب ایشان با سایر مدیران استان و شهرستان، شاهد مشکل مخابراتی  در سطح شهرستان نبودیم.

 

ناصر محمد طاهری ادامه داد: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان همدان 32 درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه بالای 85 درصد است و در حال ایجاد ظرفیت خوبی در استان هستیم.

 

وی ادامه داد: استان همدان به عنوان پایگاه ارتباطی غرب کشور است و همچنین در بحث تلفن همراه، ثابت و دیتا، استان همدان جزء سه استان برتر کشور است.

 

وی خاطر نشان کرد: به دنبال واگذاری دیتای پر سرعت به روستاها هستیم و در اسفندماه 92 یک پروژه جدید در روستاها به بهره‌برداری رسید که هدف آن عدالت اجتماعی بود و هدف ما واگذاری دیتای پرسرعت و گسترش آن به مناطق روستایی هستیم.

 

وی ادامه داد: این نوید خوبی است برای روستاهای شهرستان که بتوانند با دسترسی به دنیای مجازی قابلیت‌های خود را با کمترین هزینه در معرض دید عموم مردم در فضای مجازی قرار دهند.

 

قائم مقام شرکت مخابرات استان همدان گسترش دیتا در روستاها را کمک کننده شعار مورد نظر رهبری است که در رشد اقتصاد و ایجاد فرهنگ جدید در فضای مجازی کمک کننده خواهد بود.

 

ناصر محمد طاهری در پایان گفت: به دنبال این هستیم که ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه را به بالاترین حد ممکن برسانیم که با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود این رتبه در آینده نزدیک ارتقاء پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal