آخرین اخبار

17. فروردين 1393 - 5:33   |   کد مطلب: 23647

رئیس اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال امسال بیش از 10 هزار نقشه جغرافیایی و بروشورهایی با موضوعات بهداشتی، آموزشی و فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

محمدرضا کشکولی امروز در گفت‌وگو با آوای سید جمال، با اشاره به چهاردهمین مرحله از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، اظهار داشت: در اجرای طرح امسال تعداد 150 نفر روز از اعضای جوان جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در قالب دو پست راهنمایی مسافرین استفاده شد.هلال احمر

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان علاوه بر راهنمایی مسافر نوروزی نسبت به تست قند خون و فشار خون اقدام کرده، تصریح کرد: در اجرای طرح کلی ایمنی و سلامت نوروزی امسال بیش از 10 هزار نقشه جغرافیایی و بروشورهایی با موضوعات بهداشتی، آموزشی و فرهنگی توزیع شده است.

رئیس اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد با اشاره به توزیع لوح فشرده مداحی در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: این لوح‌های فشرده به منظور ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در ایام فاطمیه در نوروز در اختیار مسافرانی که از چادرها بازدید می‌کردند، توزیع شد.

وی با قدردانی از زحمات اعضای مستقر در چادرها و همچنین همکاری ادارات میراث فرهنگی، ارشاد و کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گفت: امسال در ایام تعطیلات نورزی 10 هزار و 288 نفر مسافر از چادرهای نورزی بازید و از خدمات ارائه شده آنها بهره بردند.

کشکولی برپایی نمایشگاه عکس با موضوع تصادفات، برپایی خیمه نماز و فضای دوستدار کودک در چادرهای نوروزی را از دیگر برنامه‌های امسال در طرح ملی ایمنی و سلامت نورزی خواند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal