آخرین اخبار

27. فروردين 1393 - 7:10   |   کد مطلب: 23784

فرماندار اسدآباد گفت: امور اقتصاد کشاورزی وظیفه جهاد کشاورزی است که شاهد به فراموشی سپرده شدن آن هستیم.

به گزارش آوای سید جمال؛ مسعود بکایی فرماندار اسدآباد در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی شهرستان با بیان این مطلب افزود: یکی از وظایف جکار گروه امور اقتصادیهاد کشاورزی اقتصاد کشاورزی است ولی این نهاد در حال حاضر بیشتر در حوزه فنی در حال خدمت است.

وی ادامه داد: باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای افزایش درآمدها در بخش کشاورزی استفاده کنیم تا بتوانیم سود بیشتری را به کشاورزان پرداخت کنیم.

فرماندار اسدآباد خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی آموزش‌های عمومی را در بخش‌های مختلف به کشاورزان می‌دهد اما در بخش‌هایی نیز نیازمند آموزش های تخصصی در مسائل اجتماعی هستیم.

وی سن زدگی مزارع اسدآباد را مشکل همگانی دانست و افزود برای حل این مسئله نیازمند مشارکت همزمان و همگانی تمام کشاورزان هستیم تا این مشکل نیز در کمترین زمان ممکن رفع شود.

بکایی ادامه داد: ظرفیت‌های لازم برای ایجاد سردخانه صنعتی در شهرستان زیاد است و با سرمایه‌گذاری در این بخش نیز این مشکل برطرف می شود.

وی تصریح کرد: در زمینه اقتصاد کشاورزی راهکارهایی ارائه دهیم و کشاورزان را در این موضوع به صورت کامل راهنمایی شوند.

وی اذعان داشت: بر روی صادرات نیازمند مطالعه خوب وجامع هستیم چراکه شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از قطب‌های برتر کشاورزی استان محصولات خوب و با کیفیت جهت صادرات به سایر نقاط کشور را دارد.

فرماندار اسدآباد افزود: وزارت جهاد کشاورزی سرمایه گذاری خود را در بخش کالاهای مورد نیاز مردم انجام دهد و این نیازمند بروز رسانی اطلاعات در بخش‌های مختلف کشاورزی است.

بکایی ادامه داد: کشاورزان متناسب با نیاز روز مردم محصولات خود را کشت کنند و در این زمینه‌ جهاد کشاورزی وظیفه راهنمایی کشاورزان را بر عهده دارد.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal