آخرین اخبار

28. فروردين 1393 - 0:00   |   کد مطلب: 23826

فرماندار اسدآباد گفت: خیرین مدرسه‌ساز باهمت خود می‌توانند گام‌های خوبی را در جهت کمک به مردم و توسعه و گسترش آموزش فرزندان بردارند و در این راه به دولت کمک کنند.IMG_1369 [640x480]

به گزارش آوای سید جمال؛ مسعود بکایی در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار شهرستان اسدآباد افزود: طبق قانون اساسی آموزش رایگان از وظایف دولت است و دولت باید تمامی مقدمات را برای این هدف فراهم کند اما با توجه به مشکلات مالی و اقتصادی دولت در جهت بر آورده کردن این امر، دولت به تنهایی توانایی لازم برای اداره کردن مدارس که در طی سال‌های گذشته دچار مشکلاتی شده‌اند را ندارد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد افزایش جمعیت دانش‌آموزی بوده‌ایم که در برخی از موارد نیاز به ساخت مدرسه بوده است که خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار در این امر مهم دولت را یاری رسانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای موجود، فضای فیزیکی مدارس در حال تکمیل شدن است و در آینده کمک‌های خیرین در راستای تکمیل و مرمت و بازسازی مدارس باشد.

وی تصریح کرد: در امر بازسازی مدارس حتی کمک‌های کوچک نیز کارساز هستند و می‌توانند مشکلاتی را بر طرف کنند.

فرماندار اسدآباد گفت: باید تعداد افراد شرکت‌کننده در امر خیرین مدرسه یار و مدرسه‌ساز را بالا ببریم و آن‌ها را ساماندهی کنیم.

بکایی افزود: انجمن خیرین مدرسه‌ساز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی  می‌تواند مشکلات بسیاری از مدارس شهرستان را برطرف کند.

وی در پایان اذعان داشت: با توجه به گسترش فعالیت هنرستان‌ها بهتر است کمک خیرین را به سمت و سوی فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای  و تجهیز هنرستان‌ها هدایت کنیم.

 * در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز شهرستان اسدآباد تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal