آخرین اخبار

28. فروردين 1393 - 4:31   |   کد مطلب: 23828

فرماندار اسدآباد گفت: تلاش همه ادارات در افزایش عملکرد خوب تأثیرگذار است و به طور حتم در ارزیابی عملکرد هر اداره‌ای مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 مسعود بکایی فرماندار اسداباد (2)

مسعود بکایی در گفتگو با آوای سید جمال افزود: وجود گروه‌های سیاسی و تضارب آرا در این شهرستان یک امتیاز است اما برخی آن را منفی تلقی می‌کنند و امروز باید ذهنیتی که در خصوص شهرستان اسدآباد در بین مردم و مسئولان دیگر شهرستان‌ها وجود دارد را با فرهنگ‌سازی اصلاح کنیم زیرا برخی این شهرستان را سیاسی می‌خوانند.

وی با بیان اینکه حفظ حرمت و احترام متقابل در سطح شهرستان باید حاکم باشد، تصریح کرد: وظیفه داریم اسدآباد را به عنوان یک شهر آرام و فرهنگی به دیگران معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت برای راه‌اندازی دولت الکترونیک هزینه‌های زیادی شده که باید امروز از این شبکه استفاده و مکاتبات را به صورت الکترونیکی انجام دهیم، افزود: 44 دستگاه در شهرستان اسدآباد متصل به شبکه دولت است که باید با اجرایی کردن این امر تا یک ماه آینده مکاتبات را الکترونیکی انجام دهیم.

فرماندار اسدآباد از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با به روزرسانی اطلاعات اداری یک نسخه گزارش را در زمینه کارکنان و امکانات اداری به فرمانداری ارائه دهند.

وی بر جذب اعتبارات عمرانی استانی در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: اگر تذکری از سوی امام جمعه، نماینده و یا فرماندار به مدیر دستگاهی داده می‌شود، باید بپذیرد و با تلاش بیشتری در راستای توسعه شهرستان بکوشد.

وی  با بیان اینکه باید با بازدید از روستاها طرح‌های را برای توسعه آن‌ها در دستور کار داشته باشیم، افزود: در صورت نیاز اگر طرحی نیاز به سرکشی و حمایت دارد، مدیران پیشنهاد دهند تا بتوانیم برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی در خصوص هدفمند سازی یارانه نیز گفت: با انصراف برخی سرپرستان خانوار می‌توان به سرانه بخش درمان کمک شایانی را داشته باشیم و در زمینه امنیت غذایی به درجه مطلوبی برسیم.

بکایی در پایان  از مدیرانی که تمکن مالی دارند خواست با انصراف از یارانه دولت را در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کمک کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal