آخرین اخبار

29. فروردين 1393 - 4:43   |   کد مطلب: 23879

مسئول بسیج جامعه زنان اسدآباد از برگزاری جشن بزرگ کوثر در اسدآباد خبر داد.بسیج جامعه زنان

مستوره کشوری ذاکر در گفتگو با آوای سید جمال گفت: با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) اظهار کرد: همه‌ساله همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر با همکاری نهادهای فرهنگی برنامه‎های مختلفی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص‎ترین برنامه بسیج جامعه زنان در هفته زن برگزاری جشن بزرگ کوثر است، افزود: این جشن امسال با حضور تمامی زنان و مادران اسدآبادی در سال ارشاد اسلامی برگزار می‌شود..

مسئول بسیج جامعه زنان اسدآباد هدف از برگزاری جشن کوثر در شهرستان را شناساندن شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) به زنان و مادران اسدآبادی است.

وی ابراز کرد: مراسماتی که در مام زن برگزار می‌شود خود نمایشگاهی ویژه جهت شناساندن جامعه اسلامی به مردم است.

کشوری ذاکر با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد است افزود: در این مراسم علاوه بر سخنرانی پیرامون حضرت زهرا(س)،با توجه به مشکلات روز جامعه پیرامون آسیب‌شناسی ماهواره نیز بحث خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم متنوع تر از هر سال برگزار می‌شود تصریح کرد: در این مراسم اجرای سرود، برپایی ایستگاه نقاشی،مسابقات فرهنگی، ایستگاه جذب بسیج، اجرای کلیپ و اجرای حرکات رزمی توسط بسیج خواهران از جمله برنامه‌های این مراسم است.

مسئول بسیج جامعه زنان اسدآباد اظهار کرد: در این مراسم از زنان کارآفرین نمونه و ورزشکاران زن اسدآباد تجلیل به عمل می‌آید.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal