آخرین اخبار

9. مهر 1394 - 22:53   |   کد مطلب: 28857
در سایت امام جمعه سابق بخوانیم:
باور کنیم دست ظریف را در دست چدنی!
امام جمعه سابق اسدآباد گفت: یعنی رئیس جمهور امریکا بیکار بوده است که ساعت‌ها منتظر بماند، تا ظریف با ظریفان خود از راه برسد و با ظرافت دست به سوی او دراز کند. واقعاً که... . راستی راستی که متوهمین، ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی را، گیج و منگ پنداشته‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، این روزها که دست دادن وزیر امور خارجه ایران با رئیس جمهور پلید و مکار آمریکا زبانزد خاص و عام مختلف شده، حجت‌ا‌‌‌‌لاسلام و المسلمین علی زادسر جیرفتی  امام جمعه سابق شهر اسدآباد در یادداشتی در سایت شخصی خود این چنین می‌گوید:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان عزیز فضای مجازی زیدعزهم

سلام علیکم، اسعدالله ایامکم،

با عرض تسلیت و تعزیت رحلت جانگداز و مظلومانه‌ی حجاج از منا به بهشت رفته را، و شرکت در غم جانکاه بازماندگانشان، عید سعید غدیر خم را نیز تبریک و تهنیت گفته و عرضه می‌دارد «عاشقان عیدتان مبارک».

و اما بعد؛

بعد از کار غیر ظربفِ آقای ظریف، عده‌ای امریکایی مسلک و لیبرالیسم مرام، خصوصاً آن فرد غیرمعمولی و تشنه‌ی نامه‌نویسی و مرده‌ی مصاحبه، و منفی‌باف مذهبی، و سینه‌چاک رضاخانی، و فدایی اسرائیلی‌های خون‌آشام، که بعضاً راه خانه‌اش را نیز گم کرده است، و کمتر انسان عاقلی که از او شناخت دارد، نوشته‌ها و گفته‌هایش را اعتنا می‌کند، سعی بسیار دارند که عمل غیر اخلاقی و دون شأن ملت مسلمان ایران اسلامی و انقلابی را، توجیه ناموجه کنند. بدین جهت به مزخرف‌گویی روی آورده‌اند، از جمله طی ساعات اخیر، تصویری از رئیس جمهور محترم سابق در مراسم مرگ هوگوچاوز را در فضای مجازی منتشر ساخته‌اند، و خطاب به معترضین به عمل ذلت‌بار و ایرانی‌شکن «ظریف»، عتاب‌آمیز و اهانت‌آلود می‌پرسند، آن زمانی که احمدی‌نژاد مادر چاوز را در بغل گرفت کجا بودید که اعتراض نکردید؟

در این خصوص باید گفت:

اولاً؛ آن عمل در مراسم عزا و در مکانی عمومی و در مقابل صدها دوربین و خبرنگار و به صورت علنی، توسط یک فرد غیر دیپلمات و گرفتار احساسات شدید، صورت گرفت که با پناه آوردن به رئیس جمهور ما، که دوست صمیمی پسر رئیس جمهورش بوده است، تبلور یافت. مع‌ذالک خیلی‌ها به شدت اعتراض کردند.

اما این عمل قبیح، در راهرو و در مقابل در توالت سازمان ملل، و یواشکی و ذلت‌بار، توسط عالی‌ترین دیپلمات آقای روحانی، به صورت سازمان‌یافته و هماهنگ‌شده، با سرسخت‌ترین، شقی‌ترین، کثیف‌ترین، خبیث‌ترین، خون‌خوارترین دشمن لجوج و عنود و قسم خورده‌ی اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی و امام خمینی قدس‌سره، و امام خامنه‌ای مدظله، آنهم دور از چشم خبرنگاران و دزدکی صورت گرفته است. فلفل هندی سیاه و خال مهرویان سیاه === هر دو جانسوزند این کجا و آن کجا.

ثانیاً؛ در کجای دنیا، عقلا بماهم عقلا، پاسخ مطلب حقی را، با سفسطه و مغالطه داده‌اند! کار ذلیلانه‌ی وزیر خارجه جمهوری اسلامی که دست نیاز دراز کردن به سوی دست چدنی شاه‌مهره‌ی علنی لیبرالیسم و شیطان بزرگ است، کجا، و پناه آوردن یک زن غیردیپلمات پسرمرده به دوست فرزندش کجا.

ثالثاً؛ از آن عمل حقارت‌آمیز و ناظریف ظریف بدتر، توهین وحشتناک و تاریخی دستگاه دیپلماسی رئیس جمهور، به ملت ایران است. به راستی کدام ایرانی با فهم، رشید، غیور و سیاست‌شناس باور کرده است که دست دراز کردن ظریف به سوی اوبامای لجن و شیطانی، و گرفتن اوباما دست ظریف را در دست چدنی خود، اتفاقی بوده است.

اهل سیاست و حتی سیاسی‌کاران می‌دانند که مقاماتی چون رئیس جمهور کشورها، خصوصاً اوباما و کری، حتی یک کلمه بدون حساب و کتاب بر زبان جاری نمی‌کنند، چه رسد به عمل آن‌ها، آن‌هم با دشمن واقعی‌شان که انقلاب اسلامی ایران است. یعنی رئیس جمهور امریکا بیکار بوده است که ساعت‌ها منتظر بماند، تا ظریف با ظریفان خود از راه برسد و با ظرافت دست به سوی او دراز کند. واقعاً که... . راستی راستی که متوهمین، ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی را، گیج و منگ پنداشته‌اند.

این مطلب سخیفی که وزارت خارجه اعلام کرد که این ملاقات کاملاً اتفاقی بوده است، حقیقتاً توهین به ملت با شعور ایران اسلامی است. ای اصلاح‌طلبان کذایی، اگر یک جو غیرت دارید، چگونه می‌توانید این حقارت تاریخی را که عبارت از انتظار نوازش شیطان کشیدن را، در برابر توالت سازمان ملل آن‌هم یواشکی و پنهانی، تحمل کنید!.

طلبه‌ی بسیجی؛

علی زادسرجیرفتی

قم‌المقدسه؛ 1394/07/09

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal