آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 15:05   |   کد مطلب: 30127
مسئول کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی جوانان هلال احمر در اسدآباد گفت: تیم برداران و خواهران اسدآبادی در سه رشته ورزشی مقام اول و دوم را کسب کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، مهدی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه المپیاد ورزشی جوانان هلال احمر که با رویکرد امدادی به میزانی همدان برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های آمادگی جسمانی، والیبال، شنا، فوتسال انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات برادران در سه رشته فوتسال،  آمادگی جسمانی و  شنا برگزار شد، به ترتیب ۱۰، ۴ و ۴ نفر حضور داشتند و همچنین  خواهران در دو رشته والیبال و آمادگی جسمانی به ترتیب ۱۰ و ۴ نفرشرکت کردند.

 

مسئول کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با هدف کسب آمادگی های ورزشی و بالا بردن توان امدادگران و اعضا جمعیت با رویکرد امدادی و با مشارکت اعضا جمعیت و اعضا کانون دانشجویی پیام نور به مدت چهار روز انجام شد.

 

وی یادآور شد: در این مسابقات تیم اسدآباد در رشته‌های فوتسال و آمادگی جسمانی به مقام قهرمانی و در رشته‌های شنا و والیبال به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

 

کرمی اعلام کرد: مرحله کشوری این مسابقات نیز اسفند ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal