آخرین اخبار

20. فروردين 1395 - 12:28   |   کد مطلب: 30699
فرمانده قرارگاه فوق‌سری نصرت گفت: پیروزی در دستاورهای هسته‌ای همچون مردابی بود که احمدی‌روشن‌ها، علیمحمدی‌ها، شهرياری‌ها و رضایی‌نژادها تمام وقت خود را صرف کاشتن لاله در آن کردند و خود چون لاله خونین شدند.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با تبریک بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای به تاریخچه‌ای از دستاوردهای هسته‌ای ایران پرداخت  و اظهار کرد: این دستاوردها در طول بسیاری از سال‌ها افت و خیزهایی داشته و این یک نهضتی است که غریب به 30 سال پیش باز می گردد.

 

وی افزود: با پشتیبانی‌های دولت اصولگرایان بود که دستاورهای هسته ای ایران جانی به خود گرفتند و  موجب تقویت دستاورهای هسته ای شد.

 

فرمانده قرارگاه فوق‌سری نصرت گفت: پیروزی ایران در دستاورهای هسته ای  را می‌توان به مردابی تشبیه کرد که در آن دانشمندان ایرانی تمام  وقت خود را صرف کاشتن لاله در آن کردند و در روز 20 فروردین سال 86 بود که این تلاش‌ها ثمر داد و جشن آن برپا شد.

 

وی با بیان اینکه 37 سال ایران در تحریم بوده و امروز هم که برجام شکل گرفت و اجرایی شد، تغییر خاصی در زندگی مردم وجود نداشت، خاطرنشان کرد: کشورهای 1+5 که روباه صفتانی بیش نبودند با مذاکرات توانستند، قلب راکتور را خارج کنند و چیزی را که غنی سازی شده بود را به دیگر کشورها بسپارید و عملا" دستاورد ملموسی که روی سفره های مردم و یا اشتغال جوانان باشد، نبوده است.

 

اهوازیان با بیان اینکه امروز می بینیم ک سن جوانان بیکار ما به 26 سال رسیده است، گفت: این چند سال که از عمر دولت یازدهم میگذرد فقط با این مذاکرات  وقت ما گرفته شد و دشمن ما را معطل خود کرده بود.

 

وی با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: با توجه به این شعار دیگر باید از شعار دادن پرهیز کرده و به تعهدات عمل کرد.

 

فرمانده قرارگاه فوق‌سری نصرت با بیان اینکه باخت نسبی در مذاکرات را شاهد هستیم و باید واقع گرایانه عمل کنند و به دنبال شعار نباشند، گفت: این دولت دشمن شناس خوبی نبود و از روز اول رهبر انقلاب بارها گفتند که به این مذاکرات خوش بین نیستند، اما شما می‌خواهید مذاکرات را در پی بگیرید، امتحان کنید.

 

وی با بیان اینکه اگر این دولت از زمان محاصره اقتصادی درس گرفته بود، بازهم اشتباه نمی کرد، افزود: متأسفانه مردم توان خرید ندارند و نقدینگی در کشور وجود ندارد و فروشندگان مجبورند که با خسارت و برای حفظ آبرو اجناس خود را از مسکن و خودرو گرفته تا ... زیر قیمت بفروشد.

 

اهوازیان یادآور شد: زمانی باید از کاهش تورم و نبود آن سخن گفت که مردم در آسایش و بدون خسارت امور اقتصادی خود را دنبال می کنند نه اینکه امروز با ضر و رزیان زندگی را می چرخانند.

 

وی تأکید کرد: نباید منتظر معجزه از سوی غربی ها و اروپایی ها باشیم چرا که اینان به فکر اقتصاد ما نیستند و تنها زبانی که می‌توان با آنان صحبت کرد زبان اقتدار است و این اقدتار هم تنها تسهیلاتی نیست بلکه می‌توان اقتصادی هم با آنان سخن گفت.

 

فرمانده قرارگاه فوق‌سری نصرت افزود: امروز دولت تدبیر و امید باید به سفره‌های خالی مردم نگاه بندازد و و اوضاع اقتصادی را سامان دهد.

 

وی با بیان اینکه امروز خانواده شهید احمدی روشن از وضعیتی که برای قلب راکتور اراک اتفاق افتاد، ابراز نارضایتی دارند، گفت: متأسفانه این دولت حرمت خون شهیدان هسته ای را نگه نداشت و به راحتی از خون آنان گذشت.

 

اهوازیان با بیان اینکه امروز می بینیم که برای مسئول مذاکرات مجسمه ای ساخته و رونمایی شده، گفت: اما متأسفانه از دانشمندان هسته ای که جان خود را در راه دستاوردهای هسته ای از دست دادند، یاد و خاطره شان هم به فراموشی سپرده اند.

 

وی با اشاره  اینکه رنج سنی دانشمندان هسته ای ایران تقریبا" بین 40 تا 45 سال است، گفت: این در حالی است که دانشمندان آمریکایی و ارپایی  60 سال سن دارند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal