آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1395 - 15:34   |   کد مطلب: 30911
فرمانده قرارگاه فوق‌سری نصرت تأکید بر تجدیدنظر سیاستمداران ایرانی در مراوده با آمریکا، گفت: غارت دو میلیارد دلاری آمریکا از ایران، پیش مقدمه جسارت بزرگی است که خدا می‌داند چقدر از ثروت ایران به سرقت برود.

 سردار عبدالفتاح اهوازیان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ در خصوص حکم دادگاه عالی آمریکا مبنی بر برداشت اموال ایران، اظهار کرد: همانطور که امام(ره) فرمودند رابطه ما با آمریکا همانند رابطه گرگ و میش است و اگر رابطه گرگ و میش زمانی با هم دوستانه شد، رابطه آمریکا با ایران نیز با وجود کوتاه آمدن‌های ایران در انرژی هسته‌ای برادرانه می‌شود.

 

وی با تأکید بر تجدیدنظر سیاستمداران ایرانی در مراوده با آمریکا، گفت: متأسفانه جدیتی در بین آقایان سیاستمدار این دوره نیست و از آنان درخواست می‌کنیم که اگر این مذاکرات جواب نمی‌دهد آن را متوقف کنند تا عملکرد آمریکا در معرض دید مردمان آن کشور قرار گیرد و عکس‌العملی از خود نشان دهند.

 

فرمانده قرارگاه فوق‌سری نصرت فروش آب سنگین به آمریکا را در مقابل غارت دو میلیارد دلاری از ایران هیچ خواند و افزود: ما سیاستمدار نیستیم اما سره را از ناصره تشخیص می‌دهیم و همانند فولادی هستیم که آنقدر حرارت‌ها را دیده که جمع شده ایم.

 

 وی غارت دو میلیارد دلاری آمریکا از ایران را پیش مقدمه جسارت بزرگی دانست و گفت: هنوز مشخص نشده که چقدر از ثروت ایران در دست آمریکا بلوکه شده و البته 150 میلیارد دلار از این ثروت  زبانزد شده و ازاین میزان تنها سه میلیارد دلار آن را به ایران داده اند و ظاهرا" به شروطی بوده است.

 

اهوازیان افزود: ما در حال از دست دادن زمان هستیم و ابن نباید باعث فاصله افتادن بین نسل انقلابی با نسل جدید شود چرا که سال‌ها طول کشیده تا این انقلاب به این ثمر رسیده و باید در حفظ آن کوشید.

 

وی با اشاره به حرکتی انفلابی از شهید نادر مهدوی مبنی به گوش به فرمان بودن ایشان نسبت به فرمایشات و دستورات امام(ره) گفت: اگر اقایان سیاستمدار یک ذره از اخلاق و منش این شهید بزرگ و والامقام را الگوی خود قرار می‌دادند و بعد از فرمایشات رهبر انقلاب گوش به فرمان ایشان بودند، هیچگاه فریب آمریکای مکار را نمی‌خوردیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal