آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 14:29   |   کد مطلب: 31164
در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز صورت گرفت:
تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز اسدآباد
در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اسدآباد از خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اسدآباد در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار شد.

 

این جشنواره که با رویکرد گسترش عدالت آموزشی برگزار شد، خیرین مدرسه ساز نسبت به پرداختن کمک‌هایی در زمینه تجهیزات و امکانات آموزشی در مدارس اقدام کردند.

 

در این جشنواره رئیس اموزش و پوررش شهرستان اسدآباد با اشاره به فعالیت‌ها و هدایای یاقیات و صالحات خیرین مدرسه ساز شهرستان گفت: ما امسال  در مهرماه یک مرسه 6 کلاسه ای را در شهر آجی افتتاح می‌کنیم که توسط یکی از خیرین این شهر ساخته شده و البته ایشان متعهد شده است که با کمک به خرید تجهیزات و امکانات برای این مدرسه آن را تبدیل به هنرستان کنیم.

 

جعفر دهبانی‌بصیر اهداء زمین برای ساخت مدرسه توسط ورثه زنده یاد مرحوم محمد نقی فیروزی در محله سیدان، مشارکت در احداث یک باب مدرسه 8 کلاسه در شهرک قندی توسطورثه زنده یاد مرحوم بداغی، حداث یک مدرسه 10 کلاسه توسط خانواده زنده یاد مرحوم حجت اللله صوفی، مشارکت در احداث یک مدرسه 8 کلاسه توسط ورثه زنده یاد مرحوم شاه حسین جهانی در روستای چنار علیا، مشارکت در احداث مدرسه دخترانه توسط ورثه مرحومه بانو رضایی در بلوار چمران از جمله فعالیتهای خیرین مدرسه در سال گذشته خواند.

 

همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد کار خیرین مدرسه ساز را یک کار خداپسندانه و نیک خواند و گفت: باید با الگوگیری از ائمه اطهار(ع) در کارهای خیر مشارکت داشته باشیم.

 

حجت الاسلام حسین گروسی خاطرنشان کرد: کسانی که اموال خود را در راه خدا و برای ترویج دین در خفا و آشکارا مصرف میکنند، قطعا" در نز خدا پاداش نیکی دریافت خواهند کرد.

 

وی مدرسه سازی را کاری با اهمیت خواند و گفت: اهمیت مدرسه سازی کمتر از مسجد سازی نیست و باید در راتای تعلیم  تربیت فرزدان این مرز و بوم تلاش کرد.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal