آخرین اخبار

28. مهر 1397 - 13:33   |   کد مطلب: 31469
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از دستگيري 79 متهم به دنبال اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، اسماعيل جمشيدي در جمع خبرنگاران، از دستگيري 79 متهم در پي استمرار اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي طی هفته گذشته در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: اجرای این طرح با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خيز، پاکسازي نقاط آلوده و افزایش احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي‌شود و يگان‌هاي انتظامي شهرستان اسدآباد با بهره‌گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح‌هاي مربوطه پرداختند.

وی با بیان اینکه در اجراي اين طرح‌ها، علاوه بر جمع‌آوري تعدادي اقلام ضد فرهنگي، مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد، گفت: 21 نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، 30 نفر جلبي، 14 نفر سارق منزل، مغازه، اماکن خصوصي، کابل و سيم برق و قطعات داخل خودرو دستگير، 14 فقره سرقت کشف و 36 دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف نيز توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در ادامه از کشف سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پي کسب خبری مبني بر اينکه فردي در انبار منزلش در شهرستان اسدآباد، اقدام به نگهداري سيگار خارجي و قاچاق مي‌کند، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: پس از اطمينان از صحت موضوع و اخذ مجوز قضائي، 4 اکيپ از مأموران انتظامی و دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان در بازرسي از منزل نامبرده، 287 هزار و 200 نخ انواع سيگار خارجي و قاچاق کشف کردند.

جمشيدي با اشاره به ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده، تصریح کرد: ارزش ریالی این میزان سیگار قاچاق کشف شده 850  ميليون ریال برآورد شد.

وی در پایان یادآور شد: یک نفر متهم در این خصوص به مرجع قضائي معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal