آخرین اخبار

12. بهمن 1397 - 16:49   |   کد مطلب: 31988
طی مراسمی سرهنگ حسن مرادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد و از زحمات سرهنگ کامران کریمی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ به نقل از نافع، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در مراسم تقدیر و معرفه فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: مردم نهاوند از دیرباز در مبارزات انقلابی حضور فعالی داشتند و شهرستان نهاوند تاریخ پرحماسه‌ای را برای جمهوری اسلامی رقم زده است.

وی افزود: قیام و مبارزات ضد رژیم ستمشاهی  گروه انقلابی ابوذر در سال ۵۲ نشان‌دهنده انقلابی بودن مردم شهرستان نهاوند است.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: امروز استکبار جهانی همه توانش را به کار گرفته تا بر ضد انقلاب اسلامی اقدام کنند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد فشار از راه‌های مختلف و ایجاد فاصله بین مردم و نظام بوده و هست که باید به این‌ موضوع توجه کنیم و هوشیار باشیم.

مجیدی عنوان کرد: هرجا مقاومت کردیم و اتحاد داشتیم موفق بودیم از این به بعد هم باید با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و اتحاد بتوانیم پیشرفت‌ها‌ی انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

وی افزود:امسال دشمن برنامه‌های گسترده‌ای را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشت که با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقاومت مردم این توطئه‌ها خنثی شده است.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: فشار اقتصادی دشمن به خاطر سیلی‌هایی است که از انقلاب اسلامی خورده است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آینده کشور روشن است.

وی بیان کرد: دشمن همیشه در حال طراحی علیه نظام است که باید با آگاهی و گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل نقشه‌های دشمنان ایستادگی کرده و از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

مجیدی یادآور شد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان در اوج اقتدار و عزت در دنیا قرار دارد.

در پایان این مراسم از زحمات پنج ساله سرهنگ کریمی قدردانی شد و با صدور حکمی سرهنگ حسن مرادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal