آخرین اخبار

10. تير 1398 - 7:26   |   کد مطلب: 32815
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: از 57 کانون فرهنگی و هنری مساجد اسدآباد 52 کانون فرهنگی هنری ثبت سامانه بچه های مسجد است.

به گزارش آوای سیدجمال، رضا قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: پیش بینی می شود در تابستان امسال 48 کانون فرهنگی و هنری اسدآباد برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان شهرستان دارای برنامه باشند.

 

وی با اشاره به اینکه از 48 کانون فرهنگی و هنری در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان 17 کانون مختص به بانوان بوده و از 48 کانون 25 کانون در شهر و 23 کانون در روستا درنظر گرفته شده است، افزود: این کانون ها از اول تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده اند و فعالیت آنان تا 20 شهریور با محوریت برنامه های قرآن و عترت، آموزش و توانمند سازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، فعالیتهای اجتماعی، استفاده از هنر، اردوهای درون استانی و … ادامه خواهد داشت.

 

قاسمی با اشاره به همکاری 260 مربی در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان تصریح کرد: کانون های ویژه و فعال که در رابطه با فعالیتهای شاخص بومی خود طرح نویسی کرده و طرح خود را به دبیرخانه استان ارجاع دهند، به این کانون های فرهنگی و هنری کمک های مالی خواهد شد.

 

وی در ادامه تعداد اعضاء ثبت شده کانون های فرهنگی و هنری شهرستان در سامانه بچه های مسجد را 2520 نفر اعلام کرد و یادآور شد: پیش بینی می شود با آغاز برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تعداد اعضا ثبت شده اسدآباد در سامانه بچه های مسجد به 6 هزار نفر افزایش یابد.

مدیر اداره ارشاد اسدآباد گفت: علاوه بر ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری برای طرح غنی سازی اوقات فراغت، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز کلاسهای قرآن، 2 گروه نمایشی، انجمن خوشنویسی و ... دایر بوده و آموزشگاه های آزاد نیز با کلاسهای مختلفی چون موسیقی، خوشنویسی و ... فعالیت دارند.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal