آخرین اخبار

7. شهريور 1399 - 17:48   |   کد مطلب: 36672
امام جمعه اسدآباد اولین عامل بوجود آمدن عاشورا را عهد و پیمان شکنی و دومین عامل مهم را پر شدن شکم ها از مال حرام عنوان کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی دانست که بعضی پروژه های کارآمد در شهرستان اسدآباد انجام شد.

 

وی اظهار کرد: افتتاح دو مرکز پمپ بنزین و خدمت رسانی به زائرین و راه اندازی یک عدد دستگاه ام آر آی که حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه داشت از جمله خدمات خوب طی هفته گذشته بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

حجت الاسلام حسینی مجد افزود: شهرستان اسدآباد در حال تبدیل شدن به یک مرکز پزشکی می‌باشد که این مسئله مرهون زحمات مردم و مسئولین است.

 

وی با تسلیت ایام محرم و تاسوعا اولین عامل بوجود آمدن عاشورا را عهد و پیمان شکنی و دومین عامل مهم را پر شدن شکم ها از مال حرام عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از عوامل مهم واقعه عاشورا اسلام داشتن گزینشی اهل آن زمان بود.

 

امام جمعه اسدآباد در پایان تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی با عزتی که از اسلام و تشیع کسب کرده یاری گر مظلومین جهان است و هیچ دشمنی نمیتواند در مقابل این عزت کاری از پیش ببرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal