آخرین اخبار

16. بهمن 1401 - 16:28   |   کد مطلب: 44348
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار همدان، کارخانه شایان صنعت اسدآباد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت دهه فجر و همزمان با پنجمین روز از این دهه کارخانه کنسانتره آهن شایان صنعت اسدآباد با حضور استاندار همدان، نماینده مجلس، فرماندار و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی، کارگران و خانواده های آنان به بهره برداری رسید.

نظری، مدیر کارخانه کنسانتره شایان صنعت در آئین بهره برداری از این پروژه با اشاره به اشتغالزایی برای 70 نفر با احداث این کارخانه، گفت: تنها معضل و مشکل ما ترس برای نبود مواد اولیه است که انتظار می‌رود مسئولان ما را حمایت کنند.

وی با اشاره به بلوکه بودن تعدادی از واحدهای معدنی در اسدآباد و با توجه به اینکه این کارخانه برای تعدادی زیادی اشتغال ایجاد کرده و البته با اشتغال آنان تعدادی زیادی از خانواده ها از این راه امرار و معاش می‌کنند،از استاندار همدان خواست در این زمینه کمک  و همراهی کند تا مواد اولیه این کارخانه تأمین شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس نیز با اشاره به کار جهادی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تلاش کارگران در جنگ اقتصادی امروزی، گفت: امروز صحنه تلاش کارگران در این دوران که با تمام سرمایه خود دل در گرو وطن دارند، به منزله تلاش همان رزمندگان در دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه دست تک تک کارگران را می‌بوسیم و مقام آنان را ارج می‌نهیم، افزود: کارخانه کنسانتره یکی از افتخارات اسدآباد است که امیدواریم با حمایت استاندار توسعه یابد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان هم با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا عرصه تولید به شایستگی و درخور شان کشور پیش برود، افزود: این دولت به تاسی از منویات مقام معظم رهبری در تلاش است تا از خام فروشی جلوگیری کند.

وی حمایت مجموعه بانک  را از حوزه سرمایه‌گذاری و بخش تولید، همیشگی خواند و گفت: رونق رشد در کشور در گرو هم‌افزایی بخش دولتی و خصوصی است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal