آخرین اخبار

14. اسفند 1401 - 17:24   |   کد مطلب: 44601
یک روستایی در پیامی به این رسانه از رانندگان وسایل نقلیه ای که در مسیر روستای طویلان سفلی مسافر جابه جا میکنند، اظهار گلایه کرد و خواستار رسیدگی در زمینه اخذ کرایه ها شد.

به گزارش آوای سیدجمال،  یکی از اهالی روستای طویلان‌سفلی در پیامی به این رسانه از وضعیت کرایه تاکسی و دریافت خودسرانه رانندگاان در این روستا گلایه کرد.

 

 در این پیام آمده است:

«ای بزرگوارنی که خودتونو دربرابر مردم مسئول میدانید؛
مگر شماها از همین مردم نیستید؟ خواهشا به مشکلات و درخواست های مردم توجه کنید و نگویید به اداره ما مربوط نمیشود و به فلان سازمان مراجعه کنید.(فرمانداری،بخشداری،تعزیرات،تاکسیرانی و...)
رانندگانی که از روستای طویلان سفلی بسمت اسدآباد مسافر جابجا می‌کنند، سالی دوبار بصورت خودسرانه کرایه هارو افزایش میدهند، با وجود پیگیری شوراهای روستا حتی عکس العملی از بخشداری شهرآجین هم  ندیدیم و فقط در حد وعده و حرف بوده چه برسد به مقام مافوق؛ بله همه قبول داریم که خرج و استهلاک ماشین بالاست ولی انصافا کرایه هرمسافر ۲۰ هزارتومن خیلی زیاده فکرشو کنید یه خانواده سه چهار نفره به اسدآباد بروند باید از چه طریقی این مبلغ را جور کنند؟ این درصورتی است که مبلغ کرایه بیشتر از ۱۲۰۰۰ هزار تومان نباید باشه.
لطفا پیگیر باشید و نرخ کرایه ثابت را مصوب کنید تا هرکسی از راه می‌رسد نرخ‌ها را افزایش ندهد و اختلاف بوجود نیاید‌».

پ ن: مطالبات به حق اهالی روستای طویلان سفلی در اخذ کرایه اضافی از سوی رانندگان مسافربرهای شخصی و عمومی موضوعی است که باید مدیریت شود و انتظار می‌رود که آقایان مسئول در بخشداری، فرمانداری، دهیاری پاسخگوی آنان باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal