آخرین اخبار

19. آبان 1402 - 14:15   |   کد مطلب: 46570
امام جمعه موقت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال است که رژیم غاصب صهیونیست، ملت غزه و فلسطین را به خاک و خون می‌کشد، افزود: این قدرت ایمان و اعتقاد ملت غزه به خداوند است که هنوز از پای نیفتاده و در جنگ با این رژیم جعلی می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام علی سیاح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۹ آبان شهر اسدآباد نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان تأکید و توصیه کرد و گفت: فردی که دزدی و اختلاس می‌کند، کشاورزی که زکات نمی‌دهد و محصولش بار زیاد نمی‌دهد، آقای کارمندی که بی‌توجه به ارباب رجوع است و کار او را انجام نمی‌دهد، ضعف‌اش در اعتقاداتش و بی‌توجه به معاد است و به خدا اعتقاد ندارد‌.

وی با اشاره به بی‌نمازی در جامعه، گفت: گرانی ربطی به خواندن نماز و عمل و توجه به دستورات خداوند ندارد بلکه مؤمن در برابر مشکلات صبر می‌کند و کمر نمی‌شکند‌.

 

امام جمعه موقت شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه اسرائیل به ۴ نتیجه رسیده بود که غزه باید بمباران شود، افزود: ملت غزه دست به جنگ ترکیبی و تهاجمی زده و جبهه‌های شمالی و جنوبی در غزه با هم متحد شدند.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال است که رژیم غاصب صهیونیست، ملت غزه و فلسطین را به خاک و خون می‌کشد، افزود: این قدرت ایمان و اعتقاد ملت غزه به خداوند است که هنوز از پای نیفتاده و در جنگ با این رژیم جعلی می‌جنگند.
حجت‌الاسلام سیاح با بیان اینکه در اسرائیل ملت عادی زندگی نمی‌کنند، افزود: صبر و استقامت ملت غزه ستودنی است ، کودکی که بدون بیهوشی در حال جراحی پای او هستند و او قرآن می‌خواند.
انتهای پبام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal