آخرین اخبار

26. آبان 1402 - 13:33   |   کد مطلب: 46635
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به حضور حماسه‌آفرین و دشمن‌شکن مردم این شهرستان در روز ۱۳ آبان که مایه مباهات است، گفت: برای توقف کودک‌کشی در غزه، با دیگر بعدازظهر روز شنبه همزمان با سراسر کشور در اسدآباد راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۶ آبان در مسجد جامع شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوا و دوری از گناه، به سالروز ولادت حضرت زینب(س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده اشاره و اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ برای انسان سلامتی است و پرستاران توفیق و سعادت دارند که در سلامتی بیماران نقش‌افرین باشند، هم به بیماران رسیدگی می‌کنند و هم مایه دلگرمی خانواده بیمارانند، البته به جامعه هم آرامش می ‌دهند، باید قدردان زحمات آنان بود.

 

وی با تأکید بر قدرشناسی از پرستاران، گفت: البته قدرشناسی مسئولان یک طرف، تقدیر مردم از پرستاران به صورت خودجوش مغتنم و باعظمت‌تر و خالص‌تر است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد بااشاره به آغاز هفته بسیج در هفته جاری، افزود: بسیج شجره طیبه است که انقلاب را حفظ کرد، زیاده‌خواهان دنبال ساقط کردن این نظام اسلامی بودند، اما بسیج مردم اجازه فروپاشی نداد چرا که این انقلاب مردم است.

 

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت بسیج در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: بسیج امروز در فلسطین مقاوم است و مقابل تمام فتنه و ددمنشانه‌ دشمن ایستادگی کرده است.

 

حجت‌الاسلام موحدی خاطرنشان کرد: امروز دنیا شاهد است که بزرگترین قدرت آمریکا در منطقه دست چند صد حماسی شده و کارش به جایی رسیده که بیمارستان‌‌ها را بیماران و کودک‌کشی می‌کنند و اثری از سلاح و بمب نیافتند.

 

وی با تأکید بر توقف کودک‌کشی در غزه، افزود: بعدازظهر روز شنبه همزمان با سراسر کشور هم راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز در اسدآباد برگزار می‌شود.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه روز ۱۳ آبان مردم اسدآباد حماسه آفریدند و حضور دشمن‌شکن‌شان مایه مباهات است، از مردم به خاطر نبود سیستم صوتی مناسب در این راهپیمایی عذرخواهی کرد و قول رفع این نقیصه در راهپیمایی‌های بعدی را به مردم داد.

 

نمازگزاران در این اجتماع عظیم نماز جمعه این هفته هم بار دیگر با خطبه‌های آتشین امام جمعه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal