آخرین اخبار

12. شهريور 1403 - 8:50   |   کد مطلب: 48370
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای اداره کل راهداری استان با هدف بیان عملکردها همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: هفته‌ دولت، فرصت طلایی برای تحقق جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی عملکرد و دستاوردهای ارزنده دولت است که باید با جدیت دنبال شود و در این راستا این اداره کل از دوم شهریور ماه لغایت شانزدهم همین ماه نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام نموده است.
وی تأکید کرد : این نمایشگاه با هدف تبیین اقدامات انجام شده و برنامه‌های اجرایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در حوزه‌های مختلف اعم از ماشین‌آلات، تجهیزات و مدیریت بحران، نگهداری راه و ابنیه فنی، ساخت راه‌های فرعی و روستایی، مدیریت هوشمند راه‌ها، توسعه زیرساخت‌های سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ایمنی راه‌ها و ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک در دو سال اخیر برپا شده است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه مسئولان و کارشناسان مستقر در غرفه‌ها مجموعه اقداماتی را که در این اداره کل صورت پذیرفته به سمع و نظر بازدیدکنندگان می رسانند و مردم با حضور در این‌ نمایشگاه ضمن بازدید از توانمندی های داخلی و عملکرد این اداره، می توانند به بیان‌مشکلات خود با مدیران بپردازند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان بیان نمود در حاشیه این نمایشگاه دستاوردهای این اداره کل در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و امر به معرو ف و نهی از منکر هم به نمایش گذاشته شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal