آخرین اخبار

25. شهريور 1403 - 14:59   |   کد مطلب: 48436
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:
کاهش ۴ درجه‌ای گرمای هوا در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در ساعاتی از بعدازظهر وزش باد و افزایش ابر را در آسمان استان همدان شاهد خواهیم بود، گفت: از نظر تغییرات دمایی نیز روز گذشته بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد از گرمای هوا کاسته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسن باقری‌شکیب   با بیان اینکه روز گذشته رگبار موقت باران را در برخی از مناطق شمالی استان همدان شاهد بودیم، گفت: بیشترین مقدار بارش از شهرستان رزن با ۲ میلی‌متر گزارش شد.

وی با اشاره با توجه به آخرین مدل خروجی‌های آسمان استان همدان تا چندروز آینده صاف تا قسمتی ابری است، افزود: در ساعاتی از بعدازظهر وزش باد و افزایش ابر را در آسمان استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در برخی از ساعات به دلیل وزش باد، آسمان استان همدان غبارآلود می‌شود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه فعلا انتظار بارش چشم‌گیری در استان همدان نداریم، گفت: از نظر تغییرات دمایی روز گذشته بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد از گرمای هوا در استان همدان کاسته شد.

وی با اشاره به اینکه امروز تا اواخر هفته ثبات نسبی دما در همدان خواهیم داشت، تصریح کرد: روز گذشته بیشینه دما از شهرستان اسدآباد با ۳۳ درجه گزارش شد.

کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان با بیان اینکه صبح امروز نیز دمای کمینه از شهرستان بهار با ۱۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شد، عنوان کرد: دمای هوا در شهر همدان نیز در ۲۴ ساعته گذشته بین ۳۰ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal