آخرین اخبار

9. مهر 1403 - 11:17   |   کد مطلب: 48508
مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه امروز هرچه حلقه آتش بر صهیونیست تنگ‌تر می‌شود، نه اینکه او قوی است، بلکه او وحشی‌تر می‌شود، گفت: آیا در علم پزشکی این غده سرطانی می‌توان مدارا کرد، یا کنار آمد، یا بی‌خیال آن شد؟، خیر باید این غده به هر طریقی نابود شود که راهبرد محور مقاومت در خصوص اسرائیل هم همین است.

به گزارش لیلا نظری فرهودی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، ناصر قوامی در نشست تحلیلی ویژه شهادت شهید سید حسن نصرالله در شرکت گاز استان همدان با پرداختن مسائل اخیر روز، مسئله فلسطین، جنایات صهیونیست و اقدام ددمنشانه این رژیم جعلی در به شهادت رساندن شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان نظامی در لبنان، گفت: خدا را چه دیدید، شاید یمن را یک هفته‌ای به قدرت بین‌المللی در دنیا تبدیل کند، تا زمانی که «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» باشیم، مورد ياری خداوند قرار می‌گيریم، بنابراین ما موظف به انجام تکلیف هستیم.

 

وی تصریح کرد: زمانی که حادثه خاورمیانه جدید رخ داد، برنامه آمریکا بر این شد که حلقه آتش را از سوریه، لبنان و عراق به دور حرم یعنی مرزهای جمهوری اسلامی، بکشانند و امروز دور تا دور ما آتش است. اما این سؤال مطرح است که چرا در این 20 سال هیچوقت حمله نظامی نکردند؟، آمریکایی‌ها راهبردشان تکمیل حلقه آتش و ورود به داخل حلقه یعنی زدن شریان‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بود که در طول این سا‌ل‌ها انجام شده است.

 

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به شهادت شهید رضی، گفت: او اهل استان همجوار ما بود  و ۳۲ سال برای دفاع از حرم با خانواده به سوریه هجرت کرده و در آنجا زندگی می‌کرد.

 

وی با اشاره به برنامه شهید حاج قاسم سلیمانی در دل محور مقاومت، گفت: یکی از این برنامه‌ها برداشتن یک به یک حلقه‌های آتش از دور این حرم بود و امروز هرچه حلقه آتش بر صهیونیست تنگ‌تر می‌شود، نه اینکه او قوی است، بلکه او وحشی‌تر می‌شود.

 

قوامی با بیان اینکه آمریکا 20 سال است که برنامه‌ریزی و هزینه می‌کند تا حرم و امثال شهید سلیمانی‌ها را بزند، افزود: مدل راهبردی محور مقاومت برای نابودی این غده سرطانی زدن شریان‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است که این امر در حال رقم خوردن است.

 

وی با بیان اینکه فرماندهان خود را تضعیف نکنیم چراکه رأس فرماندهان کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، افزود: رهبری فرمودند که اگر عقب‌نشینی غیرتاکتیکی باشد، مورد غضب الهی واقع می‌شویم، بنابراین باید در هر شرایطی به ایشان اعتماد کنیم.

 

 

مسئول بسیج رسانه استان همدان حفظ اصل نظام را اوج واجبات دانست و افزود: این نظام را رهبری مدیریت می‌کند و امروز در اوج فتح قله‌ایم و باید به خداوند توکل کنیم.

 

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمود اسرائیل غده سرطانی است، افزود: آیا در علم پزشکی با این غده سرطانی می‌توان مدارا کرد، یا کنار آمد، یا بی‌خیال آن شویم، خیر باید این غده به هر طریقی نابود شود، بنابراین راهبرد مقاومت با غده سرطانی اسرائیل هم نابودی اوست و این انتقام خون شهداست که باید بگذاریم فرماندهان تصمیم بگیرند.

 

قوامی با بیان اینکه در مصیبت یا امیدوار می‌شویم یا ناامید، افزود: در مصیبتی که مسیر آن شهادت است، چرا باید ناامید شویم، درست شهیدان هنیه، سیدحسن نصرالله، سلیمانی و .. شهید شدند اما اتفاقی در مسیر حق تیفتاده است و باید دفاع و مقاومت ادامه پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه دشمن دنبال این است که حلقه آتش را از خود دور کند، خاطرنشان کرد: امسال سالی بود که در این راه شهید داده‌ایم اما مقاومت ادامه دارد.
انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal