آخرین اخبار

17. مهر 1403 - 7:50   |   کد مطلب: 48547
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از کشف 2 دستگاه خودرو پرايد و موتورسيکلت سرقتي و دستگيري يک نفر سارق، در نتيجه اجراي طرح مقابله با سرقت در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،سرهنگ مصيب شاهملکي در تشريح اين خبر گفت:  با عنايت به سرقت يک دستگاه خودرو سواري پرايد در شهر "پاليز" شهرستان و اعلام شکايت شاکي، مراتب کشف در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران گشت پاسگاه انتظامي يوسف آباد  کمتر از 12 ساعت در حوالي شهر خوردوي سرقتي را کشف و ضمن اعلام به مالباخته به پارکينگ منتقل کردند..

اين مقام  انتظامي در تشريح کشف يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي توسط ماموران پليس آگاهي گفت:  در پي اخبار واصله مبني بر اينکه فردي با هويت معلوم با يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي در سطح معابر در حال تردد است، ماموران با شگردهاي پليسي آن را متوقف، راکب دستگير و به مقر پليس آگاهي شهرستان منتقل شد.

سرهنگ شاهملکي در ادامه با تشريح ساير عملکرد رده هاي تابعه اعلام داشت : علاوه بر کشف يک فقره سرقت اماکن خصوصي و دستگيري يک نفر سارق در اين رابطه و 4 نفر معتاد متجاهر، تعداد 2 خودرو و 5 دستگاه موتورسيکلت مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي طرح شدآمدي توقيف وروانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در پايان با تاکيد به رعايت توصيه هاي پيشگيرانه پليس در امر جلوگيري از سرقت، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طريق فوريت پليسي110 اطلاع دهند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal