آخرین اخبار

5. آبان 1403 - 13:50   |   کد مطلب: 48637
فرمانده انتظامي استان همدان از کشف مقدار 483 کيلو و 800 گرم مواد مخدر ترياک در 2 عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و دستگيري 7 قاچاقچي و توقيف 6 دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سردار سلمان اميري در تشريح اين خبر گفت: در عمليات اول با اقدامات و تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک، مشخص شد باند مورد اشاره اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي شرقي  به استان البرز مي کرد.

وي افزود:  در همکاري مشترک با انتظامي استان البرز، محل بارانداز قاچاقچيان در باغي در "محمد شهر استان البرز" شناسايي و مورد بازرسي قرار گرفت و مقدار 460 کيلوگرم مواد مخدر ترياک  با لفافه کشف شد که در اين رابطه 4 دستگاه خودرو سواري توقيف و 5 متهم دستگير که با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه تصريح کرد: در عمليات دوم نيز باند قاچاقچيان مواد مخدر  که با خودرو سواري اقدام به انتقال مواد مخدر از استان "فارس" به استان "تهران" مي کرد در شهر "نطنز" استان "اصفهان" شناسايي و خودرو آنها  متوقف و مورد بازرسي قرار گرفت که مقدار 23کيلو و 800 گرم مواد مخدر ترياک با لفافه کشف، که در اين رابطه  4 متهم  دستگير و تعداد 2 دستگاه خودرو سواري توقيف و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان در پايان گفت: اشراف اطلاعاتي و تعامل عملياتي دو رويکرد موثر در سطح انتظامي استان مي باشد که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي کند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal