آخرین اخبار

20. مهر 1394 - 15:30   |   کد مطلب: 28952
همزمان با تشییع سردار شهید همدانی دانشجوی اسدآبادی می‌نویسد:
با رفتنت باز باران اما بی‌ترانه بر قلبمان می‌خورد
یک دانشجوی اسدآبادی در دل‌نوشته‌ای برای سردار سرلشکر شهید همدانی می‌نویسد: باز باران اما این بار بی‌ترانه می‌خورد بر سقف قلبمان یاد می‌آورد کربلا را؛ لحظه ی خوب دعا را؛ حسین‌ها و حسینی‌ها را!

به گزارش آوای سیدجمال، در پی شهادت سردار شهید سرلشکر حاج حسین همدانی، سارا نظری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد در یادداشتی برای این بزرگمرد تاریخ این گونه می‌نویسد:

 

باز هم تکه کاغذی با یک مداد و من، کاغذی که گاه گاهی از روی آن خوانم گاهی هم حک می‌کنم تا دیگران بخوانند؛ با مدادی از جنس آرزو، این بار با مداد آرزوهایم از مردی می‌نویسم که نامش حسین و سردار دل‌هاست و همچون امامش حسین(ع) بود و سردار کربلای دیگری؛

 

مردی از جنس نور، مبارزی نستوه که برای دفاع از اعتقادتش و حرمین در مقابل شیطان‌صفتان داعشی مردانه و تا آخرین لحظه و آخرین قطره خونش ایستاد،

 

همچون سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در راه اسلام و در دفاع از مظلومیت مردم جان سپارد، او نیز در راه این دین و ملت مسلمان شهید شد.

 

با اینکه خبر شهادتش لحظه تلخی بود اما تداعی شهادت سید سالار شهیدان امام حسین(ع) بود. از این بابت حس خوشی داریم و در آستانه ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) شهادت ایشان هم بی ارتباط نیست!

 

حسین این روزها و روزگار ما چشم از جهان بست؛ چشمانش را بستند آنان که سالهاست با خون مردم خود را آلوده‌اند!

 

کمتر کسی نمی‌شناختش؛ چرا که غیر قابل تصور است از خاطرها دور بماند یا نگنجد آن همه رشادت‌ها و دلیری‌ها؛ سال‌ها در خدمت خلق و وطن بودن‌ها!

 

باز باران اما این بار بی ترانه می‌خورد بر سقف قلبمان یاد می‌آورد کربلا را؛ لحظه ی خوب دعا را؛ حسین‌ها و حسینی‌ها را!

 

همه می‌دانیم که آرزوی شهادت را داشته ای؛ بعد از ۸ سال دفاع جانانه ات؛ ترس از اینکه به آرزویت نرسیدی را داشتی اما کسی چه می‌دانست برای دفاع از اعتقادات جانت را مایه بگذاری!

 

 آه ای حسین که در غربت جان داده ای با تو سخن می‌گویم؛ میلاد دوباره ات مبارک؛ می‌شود بگویی رسیدن به آرزو چه طعمی دارد؟

 

روح بلندت در این زندان روزمرگی بی‌قرار بود و شوق پرواز داشتی؛ پروازی برای رسیدن به آرامشی ابدی؛ خوش به سعادتت که با حسینیان محشور شده ای. این تولد دوباره را؛ این حال خوشت؛ طعم شیرین شهادت گوارای وجودت باد...

 

یادداشتی از سارا نظری فرهودی

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal