آخرین اخبار

6. آبان 1394 - 13:34   |   کد مطلب: 29156
کمتر از پنج ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده و عده ای به جای انجام تلکیف خود در مسئولیتهایی که دارند، به تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی چون تلگرام پرداخته اند.

به گزارش آوای سیدجمال، کمتر از پنج ماه تا اسفندماه که زمان برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی است،، مانده و اما کاندیداهای احتمالی که قصد ثبت نام دوباره در انتخابات این دوره را دارند، از انتخابات گذشته مجلس تاکنون از طریق مختلف دست به تبلیغات انتخاباتی زده  و هرزگاهی در برنامه های مختلف صحبت از آمدنشان بوده و هست.

 

یکی از برنامه های تبیلغاتی که افراد کاندیدای احتمالی مجلس دنبال می‌کنند، حضور در برنامه های فرهنگی که در مساجد و یا اماکن عمومی گرفته می‌شود تا یادواره شهدا و ترحیم اموات؛ آنان از طریق سامانه پیامکی نیز در مناسبت‌های مختلف تبریک و تسلیت نیز ارسال می‌کنند که این کارها نوعی تبلیغات زودهنگام به شمار می‌رود.

 

اما این روزها که مردم در شبکه های اجتماعی چون تلگرام فعالیت گسترده را آغاز کرده اند، کاندیداهای احتماالی مجلس نیز از این غافله عقب نمانده و با ایجاد گروه‌های به نام خود اقدام به تبلیغاتی زود هنگام زدند.

 

اخیرا" عده ای با ایجاد گروهی به عنوان پایگاه اطلاع رسانی خود در تلگرام به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود و یا معرفی سایت خود پرداخته اند که این نیز خود نوعی تبلیغ به شمار می‌رود، چرا که در آستانه سال برگزاری انتخابات هستیم

 

باتوجه به اینکه عده ای از افرادی که در گروههای شبکه اجتماعی فعالیت دارند، افرادی هستند که مسئولیتی را عهده دارند که با توجه به فرصت باقی مانده برای فعالیت خود باید به مشکلات مردم بپردازند.

 

شهرستان اسدآباد یکی از شهرستانهایی است که بیکاری در آن بیداد میکند و مردم آن در بیشتر روستاهای دور افتاده برای لقمه نان شبی محتاج هستند و با مشکلات امر و معاش با این تورم دست و پنجه نرم میکنند که باید آنانی که مسئولیتی بر گردن دارند بیشتر توجه کنند و در این فرصت باقی مانده تا انتخابات گامی در راستای حل مشکلات مردم بر دارند.

 

با توجه اینکه این نوع تبلیغات در شهرستانهای کوچک بیشتر دیده میشود و در آستانه انتخابات هستیم نیاز است که مسئولان نظارتی بیشتر به این مهم توجه کنند تا در آینده شاهد حرف و حدیث‌هایی در انتخابات نباشیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal